Hamarosan megmutatja magát az Audi R8 szupersportkocsi második generációja. Nem számítunk forradalmi változásokra, inkább az eddigi dizájnt finomítják majd – a holland Marco Van Overbeeke szerint nagyjából így nézhet ki a németek vadászbombázója. A legfontosabb változás az orrkialakítást érinti: a vadonatúj Audi TT geometrikus, kicsit szigorú, nagyon agresszív arculata kifejezetten jól áll a nagyobbik kupénak.
A Lamborghini Huracánnal közös alapokon nyugvó, ahhoz képest valamelyest megnyújtott tengelytávú R8 tömegét az alumínium padlón felhasznált szénszálas strukturális komponensek tartják alacsonyan. Az összkerékhajtás magától értetődő, mint ahogy az erőforrások is követik az eddigi receptet: V8 és V10-es szívómotorokra számítunk, 450-600 LE közötti teljesítménnyel. Sebességváltóként egyedüli opció a DSG lesz.
Az igazi nagy szenzáció az elektromos hajtású R8 e-tron lesz, amelyet hosszas vajúdás után végre piacra bocsát az Audi. A programot egy időben leállították, ami később az akkori fejlesztési főnök menesztését eredményezte. Utódja ismét teljes lendülettel vetette bele magát az elektromos szupersportkocsi témájába, a mérnökök a korábbihoz képest megkétszerezték a hatótávolságot, így egyetlen feltöltéssel akár 400 kilométert képes elmenni a villamos R8.