A Pirelli és a Lamborghini együttműködése több mint ötven éves múltra tekint vissza: ők fejlesztették ki a legelső Lamborghini, a 350 GTV prototípus abroncsait, és azóta is számtalan abroncsuk debütált a Sant’Agata Bolognese-i paripák patáin, amelyekre gyárilag kizárólag Pirellik kerülnek.
Ennek a gyümölcsöző kapcsolatnak állít most emlékez a Lamborghini az Aventador limitált példányszámú különkiadásával. A kupé és roadster kivitelben készülő széria első példányait 2015 nyarán kaphatják meg a vásárlók.
Műszakilag nem módosítottak az autón: maradt a szénszálas monocoque váz, az állandó összkerékhajtás, és a V12-es motor,  amely 8250/perc fordulatszámon adja le maximális, 700 LE teljesítményét. A gyorsulás ideje 2,9 mp, a végsebesség 350 km/óra.
Olasz csődör a négyzeten 1
Olasz csődör a négyzeten 17
Annál látványosabbak a stílusbeli változások.
Kapásból kétféle fényezéssel kérhető az autó, mindkettő kéttónusú. Az egyiknél hatféle karosszériaszínnel társítható a matt fekete tetőlemez, tetőoszlop, külső tükrök, motorházfedél, valamint az összes légbeömlő. A másik opciónál pont fordítva: az imént említett elemek fényes fekete kidolgozást kapnak, míg a karosszériához négyféle matt árnyalat választható.
Mindkét változatnál vékony piros sáv fut végig az autón körbe; ez ugyanúgy a Pirellire utal, mint a tetőkeret tövében elhelyezett, piros emblémák.
Az áttetsző motorházfedél alatt szénszálas kivitelű térben szunnyad az óriási motor, az elöl 20, hátul 21 colos kerekeken Pirelli P Zero abroncsok feszülnek, a féknyergek pirosak, kivéve, ha az ügyfél vörös fényezéssel kéri az autót, mely esetben sárgák.
Olasz csődör a négyzeten 18
Belül piros öltésekkel varrott, fekete Alcantara kárpitot találunk, a piros sáv itt az üléseken és a tetőkárpiton fut végig, az ajtópaneleket és az ülések oldalát bőrbetétek díszítik, és természetesen a széria limitált voltára utaló plakett sem maradhatott el.