Az amerikai Jerry Alvarez imád BMW-kről álmodozni, ám sokunkkal ellentétben ő meg is valósítja álmait, legalábbis Photoshopban. Az ő munkája az a BMW 7-es, amely a jelenlegi F01-es széria lehetséges utódját ábrázolja.
Jerry szerint az előző generációkat jellemző radikális vizuális deviációk helyett a jelenlegi, letisztult dizájnt érleli tovább a BMW. A márka jelenlegi arculatához igazodva valamivel kisebbre vette a fényszórókat, az első lökhárító élét krómbetétekkel ékítette, a ködfényszórók maradtak kerekek.
A modellváltás az uralkodó trendek szerint tömegcsökkentéssel jár majd, állítólag 170 kilogrammal lesz könnyebb a dízel alapverzió. A futómű adaptív, ráadásul beállításai szélesebb spektrumon változnak: a jelenleginél sportosabb, illetve komfortosabb állást is kínálhat. 
Ahogy a kurrens modell, várhatóan a 2016-ban debütáló G11/G12 széria is kétféle tengelytávval készül majd. A 730i belépőmodell kétliteres, négyhengeres motort kap 260 lóerővel, a 740i orrában egy 3,0 literes, sorhatos blokk dolgozik, míg a 750i klasszikus V8-as erőforrást kap. A 760i a jelenlegi 6,0 helyett egy 6,6 literes V12-est kaphat, teljesítménye elérheti a 600 lóerőt. Dízelből is a mostanihoz hasonló, gazdag választék ígérkezik. Nagy újdonság lesz a kilencfokozatú automata váltó.
A hibrid verzió jövőjéről nincsenek híreink, minden bizonnyal tovább él a technológia, nem lehetetlen a konnektoros hibrid hajtáslánc beépítése.