Legyen szó Volvóról, Audiról vagy Subaruról, a prémium piacon nagy keletje van a magukat terepjáróként előadó, de közúti használatra a szabadidőjárműveknél alkalmasabb, emelt hasú kombiknak.
Először a Volvo megjelenését hozza, de akár elsőkerék-hajtással is kombinálható, hiszen a legtöbb vevő úgysem hajt le az aszfaltról.
Tereplimuzin a Volvótól 1
Tereplimuzin a Volvótól 17
A kompakt V40 után most új, formabontó modellel gyarapodik a kvázi-terepes modellek sora. Az S60 Cross Country nevéből adódóan a márka lépcsőshátú modelljére épül, és bár ezzel a sziluettel egyelőre sután hat  a megnövelt hasmagasság, gyanítjuk, hogy a célközönség hamar ráérez majd a dolog ízére, különösen az olyan piacokon, mint Oroszország vagy Kína, ahol létezik fizetőképes kereslet és imádják a négyajtós modelleket, viszont vacakok az utak.
Tereplimuzin a Volvótól 18
A korábban bemutatott V60 Cross Country-hoz hasonlóan az S60 Cross Country is tekintélyes, 65 mm-es emelést kapott, és bár megrendelhető összkerékhajtással, Európában és több jelentős piacon szimpla FWD kivitelben is elérhető lesz. A modell 18 és 19 colos felnijeire ballonos abroncsokat szerelnek, a fő szempont a komfort és a keréktárcsa védelme az esetleges sérülésektől. 
A nyáron érkező modell 190-254 lóerős benzin-, illetve dízelmotorokkal lesz kapható. 
Tereplimuzin a Volvótól 19