Amikor tavaly augusztusban bemutatták a Huracán LP 620-2 Super Trofeót, a Lamborghini vezetősége nem rejtette véka alá, hogy szeretnének kilépni a márkakupa világából, és belekóstolni a GT-versenyzésbe.
Az ehhez szükséges eszköz mostanra készült el. A Lamborghini Huracán GT3 ugyanúgy szénszálas-alumínium vázra épül, karosszériáját ugyanúgy a Dallara Engineering készítette, mint a Super Trofeóét. Tömegét azonban még tovább csökkentették (1246 helyett 1239 kg – az utcai Huracán 1422 kilogrammot nyom), az első és hátsó segédvázakat úgy módosították, hogy elférjen a nagyobb teljesítményű hűtő, illetve aerodinamikai szempontból kedvezőbb pozícióban építhessék be a hatfokozatú duplakuplungos sebességváltót. 
Itt a Lamborghini első GT3 versenyautója! 1
Itt a Lamborghini első GT3 versenyautója! 19
Utóbbi egy háromtárcsás versenykuplungon keresztül viszi a hátsó kerekekre a minden porcikájában versenyzésre átépített, a vázba mereven becsavarozott V10-es motor erejét. A pontos teljesítményadatokat nem tette közzé a Lamborghini, de az autó minden bizonnyal erősebb, mint a 620 lóerős Super Trofeo.
Elöl-hátul FIA homológ acéltárcsás fékrendszert találunk. Ezek hatékonyabb hűtéséről az átdolgozott aerodinamika gondoskodik, a 12 különféle fékbeállítás közvetlenül az áttervezett kormánykerékről szabályozható, akárcsak a kipörgésgátló. Elöl 315/680, hátul 325/705 méretű abroncsokat szereltek fel, a kerékcserét beépített hidraulikus emelő segíti.
a videó a hirdetés után indul
A biztonságot szénszálas vázra épülő versenyülés, fedélzeti tűzoltó berendezés, valamint a tetőbe vágott, mentést segítő csapóajtó szolgálja. A pedálok állíthatók, a lámpatestek mindkét végen LED-esek.
A gyár folyamatosan fejleszti a GT3-ast, ám közben máris elérhetővé teszi azt a privát csapatok számára. A kocsi nettó ára 369 ezer euró, azaz 116 millió Ft. 
A GT3 az öt futamból álló Blancpain Endurance Series hosszú távú versenysorozatban áll rajthoz, elsőként április 11-én, Monzában.
Itt a Lamborghini első GT3 versenyautója! 20