Kék betétes vesék. Levegőt nem engednek át
Kék betétes vesék. Levegőt nem engednek át
Fotó megosztása:
Mindössze 1,5 literes benzinmotor viszi a BMW i8-ast, de így is nagy élmény
Mindössze 1,5 literes benzinmotor viszi a BMW i8-ast, de így is nagy élmény
Fotó megosztása:
Innen is bitang jól néz ki, a fura szárnyak a remek légellenállásét felelnek
Innen is bitang jól néz ki, a fura szárnyak a remek légellenállásét felelnek
Fotó megosztása:
Ő a csomagtartó. Nem túl nagy és bénán pakolható, de kit érdekel?
Ő a csomagtartó. Nem túl nagy és bénán pakolható, de kit érdekel?
Fotó megosztása:
Szélcsatorna
Szélcsatorna
Fotó megosztása:
A csomgatartót plexi választja el az utastértől
A csomgatartót plexi választja el az utastértől
Fotó megosztása:
Kék betétek a fekete testben
Kék betétek a fekete testben
Fotó megosztása:
Vicces látvány a kulcslyuk egy ilyen autón
Vicces látvány a kulcslyuk egy ilyen autón
Fotó megosztása:
Ide benzint kell tölteni
Ide benzint kell tölteni
Fotó megosztása:
Elöl semmi érdekes nincs, ha levarázsoljuk a fedelet, csupán egy picike akksi, és pár folyadéktartályt találunk a hűtő és ventilátor melett
Elöl semmi érdekes nincs, ha levarázsoljuk a fedelet, csupán egy picike akksi, és pár folyadéktartályt találunk a hűtő és ventilátor melett
Fotó megosztása:
A csak márkaszervizben nyitható orrban akksi és néhány folyadéktartály pöffeszkedik
A csak márkaszervizben nyitható orrban akksi és néhány folyadéktartály pöffeszkedik
Fotó megosztása:
Fekete lyuk
Fekete lyuk
Fotó megosztása:
Az embléma alatt kamera kukucskál
Az embléma alatt kamera kukucskál
Fotó megosztása:
A BMW-nél a kék a zöld
A BMW-nél a kék a zöld
Fotó megosztása:
Áramvonalas külső tükör
Áramvonalas külső tükör
Fotó megosztása:
A vezető pont a hátsó szárnyakat látja a tükörből
A vezető pont a hátsó szárnyakat látja a tükörből
Fotó megosztása:
Ez pedig az elektromos töltő csatlakozója. Durván 2,5 óra alatt feltölthető.
Ez pedig az elektromos töltő csatlakozója. Durván 2,5 óra alatt feltölthető.
Fotó megosztása:
Elektromos töltőpont a bal ajtó előtt
Elektromos töltőpont a bal ajtó előtt
Fotó megosztása:
A benzines meg a jobb mögött található
A benzines meg a jobb mögött található
Fotó megosztása:
Még a felni is úgy forgatja a levegőt, ahogy kell
Még a felni is úgy forgatja a levegőt, ahogy kell
Fotó megosztása:
Könnyen és pontosan jár a felfelé nyíló ajtó
Könnyen és pontosan jár a felfelé nyíló ajtó
Fotó megosztása:
Ez a teleszkóp tartja a karbon ajtót
Ez a teleszkóp tartja a karbon ajtót
Fotó megosztása:
Itt látszik a szénszálas anyag texturája
Itt látszik a szénszálas anyag texturája
Fotó megosztása:
131 800 forint a kék biztonsági öv. Jó, hogy lehet kapni.
131 800 forint a kék biztonsági öv. Jó, hogy lehet kapni.
Fotó megosztása:
Megszokott BMW-s váltókar
Megszokott BMW-s váltókar
Fotó megosztása:
Villanykézifék
Villanykézifék
Fotó megosztása:
Elegáns légbeömlő
Elegáns légbeömlő
Fotó megosztása:
Az utasoldalra kettő is jutott
Az utasoldalra kettő is jutott
Fotó megosztása:
Kilincs helyett gombot kell nyomogatni az ajtónyitáshoz
Kilincs helyett gombot kell nyomogatni az ajtónyitáshoz
Fotó megosztása:
KÉÉÉK öv
KÉÉÉK öv
Fotó megosztása:
A zöld karika azt jelzi, az autó vigyáz magára
A zöld karika azt jelzi, az autó vigyáz magára
Fotó megosztása:
Gombnyomásra indul, alatta pedig az elektromos üzem gombja
Gombnyomásra indul, alatta pedig az elektromos üzem gombja
Fotó megosztása:
Comfort és Eco pro között lehet választani
Comfort és Eco pro között lehet választani
Fotó megosztása:
Kellemes, kulturált, de nem forradalmi a belső
Kellemes, kulturált, de nem forradalmi a belső
Fotó megosztása:
Két apró rekesz a kacatoknak
Két apró rekesz a kacatoknak
Fotó megosztása:
Van 12 voltos csatlakozó és USB lyuk is
Van 12 voltos csatlakozó és USB lyuk is
Fotó megosztása:
Inkább gyermekmegörző
Inkább gyermekmegörző
Fotó megosztása:
160 centiig még túlélhető a hátsó sor
160 centiig még túlélhető a hátsó sor
Fotó megosztása:
A csomagtérből így fest az utastér
A csomagtérből így fest az utastér
Fotó megosztása:
Sötétben hangulatvilágítás dobja fel az i8 belsejét
Sötétben hangulatvilágítás dobja fel az i8 belsejét
Fotó megosztása:
Sötétben hangulatvilágítás dobja fel az i8 belsejét
Sötétben hangulatvilágítás dobja fel az i8 belsejét
Fotó megosztása:
Ő a háromhengeres, turbós, 231 lóerős benzinmotor
Ő a háromhengeres, turbós, 231 lóerős benzinmotor
Fotó megosztása:
Alu a szénszálas műanyag alatt
Alu a szénszálas műanyag alatt
Fotó megosztása:
Mindenki megnézi
Mindenki megnézi
Fotó megosztása:
Ajtó nyitva!
Ajtó nyitva!
Fotó megosztása:
A BMW i8-as őse 2009-ben fogant, akkor még Vision EfficientDynamics néven, átlátszó ajtókkal és benzinmotor helyett dízellel. Ez pedig már a szériamodell.
A BMW i8-as őse 2009-ben fogant, akkor még Vision EfficientDynamics néven, átlátszó ajtókkal és benzinmotor helyett dízellel. Ez pedig már a szériamodell.
Fotó megosztása:
A villanymotor elöl hajt
A villanymotor elöl hajt
Fotó megosztása:
Sötétben gyönyörűen világít a hátsó lámptest
Sötétben gyönyörűen világít a hátsó lámptest
Fotó megosztása:
Szelfikirály
Szelfikirály
Fotó megosztása:
Itt is készült róla egy kép
Itt is készült róla egy kép
Fotó megosztása:
Orosz turisták pózolnak az autó előtt, illetve dugdosnak bele telefont
Orosz turisták pózolnak az autó előtt, illetve dugdosnak bele telefont
Fotó megosztása: