A 2012-13-as sikerek után a Lotus 2014-re egy tragacsot épített, az E22-est alapjaiban rontották el, a bajt pedig tetézte a Renault-erőforrás versenyképtelensége. Az enstone-i alakulat tavaly mindössze háromszor szerzett pontot az autóval, de az immár Mercedes-motorral szerelt E23-astól feltámadást várnak.
Az új autó vasárnap késve érkezett meg Jerezbe, az első napon nem teszteltek, de hétfőn Pastor Maldonado már 41 kört ment a Lotusszal, mielőtt egy sebességváltó-probléma miatt véget ért a munka. A venezuelai pilóta így is nagyon elégedett volt azzal, amit tapasztalt.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Nehéz lenne mondani valamit, hiszen nem mentünk sokat, de mindenképp pozitív volt. Teljesen másnak tűnik, mint a tavalyi autó, mind a megbízhatóság tekintetében, mind a teljes csomag működését illetően. Szóval pozitív nap volt” – magyarázta.
„Egy kicsit több kört szerettünk volna, de akadt egy kis probléma. De ez normális, hiszen nagyon sokat változtattunk az autón. Új a motor, forradalmian változott a kasztni. Egy teljesen más autó, nem a tavalyi továbbfejlesztése. Más megközelítés, biztosan nagy hatása lesz a vezethetőségre és remélhetőleg a teljesítményre is.”
Maldonado azért hozzátette, hogy hétfőn egyáltalán nem foglalkoztak a beállításokkal így nehéz pontosat mondani: „Egyáltalán nem hajtottunk a tempóra. Sok üzemanyaggal mentünk, nem nyúltunk a beállításokhoz, de az autó kiszámíthatónak tűnik, jól reagál, érzésre jó. Jó nap volt, első napnak jó volt.”