Hatalmas tartályokban tárolt, összesen fél köbméternyi, friss elektrolit, amely az elektródákon átfolyva a hagyományos akkumulátoroknál  nagyságrendekkel nagyobb hatótávolságot biztosít az elektromos közlekedéshez: ez a briliáns ötlet keltette életre a nanoFlowcell nevű lichtensteini vállalat első és eddigi egyetlen autóját (pontosabban technológiai előtanulmányát), a Quant E típust.
Most viszont itt a Quant F, amely a fejlesztők szerint már szinte teljes egészében megegyezik a leendő sorozatgyártásra alkalmas, homologizált verzióval.
Új a szénszálas önhordó váz, a keskenyebb A-oszlopok jobb térérzetet és elegánsabb vonalvezetést eredményeztek. A fényszórók rajzolata is változott.
Továbbfejlődik a vízhajtású sportszedán 1
Továbbfejlődik a vízhajtású sportszedán 9
Alapvetőek a hajtásláncot érintő módosítások: vadonatúj, kétfokozatú automata erőátvitelt építettek be, amellyel 300 km/óra feletti végsebességre képes az autót – természetesen tisztán elektromos üzemben.
A kerekeknél elhelyezett négy villanymotor összteljesítménye is megnőtt: az átmeneti csúcs 1090 lóerő, míg a legnagyobb feszültség a korábbi 600-ról 735 voltra nőtt, a maximális áramerősség 2000 amper.  Igény szerint részterhelésen az első tengely leköt a hajtásból, ami gazdaságosabb üzemet eredményez.
A négyszemélyes, 525 centiméteres szedán egyetlen feltöltéssel (ami jelen esetben friss elektrolitot jelent) 800 kilométert képes megtenni. A két tartályban 250-250 liternyi, pozitív, illetve negatív töltésű elektrolit található; ezek nem mérgezőek, nem is gyúlékonyak, így a jelentős tömegtől eltekintve ideális megoldást nyújthatnak a közlekedésre.
Továbbfejlődik a vízhajtású sportszedán 10
A Quant F további újdonságként aktív hátsó légterelőt kapott, amely 80 km/óra felett csökkenti a hátsó tengelyre ható felhajtóerőt.
A modell hivatalos világpremierjére márciusban kerül sor.