Nem tudni, hogy Josh Heffner (nem tévesztendő össze a Playboy-milliárdos Hugh Hefnerrel) csak unalmában nyomogatta autója érintőképernyőjét, vagy tudatosan keresett valamit, mindenesetre amit talált, ismét meggyőzhette a rajongókat arról, hogy nincs vagányabb autó a Tesla Model S-nél.
Az alábbi videó mindent elmagyaráz: a Tesla-logót nyomva tartva kijön a szervizmenü beléptetési ablaka. Ha ide beírjuk a 007 kódot (ld. James Bond), az autó átvált tengeralatti üzemmódra. 
A képernyőn a Model S grafikája helyett megjelenik a „Kém, aki szeretett engem” című filmből ismert, legendás kétéltű Lotus Esprit grafikája, a futómű magasságállítása menüpontban pedig tengerileuge-ben adhatjuk meg a merülés mélységét (egy tengerileuge egyenlő három tengeri mérfölddel, azaz 5556 méterrel).
A poén különösen akkor ül, ha tudjuk: a Tesla tulajdonosa, Elon Musk tavalyelőtt megvásárolta a tengeralattjáró Lotust. Ez önmagában nem nagy dolog, hiszen a forgatáshoz annak idején több példányt is átalakítottak, amiket utána el is adtak, ám Mr. Musk azt az egyetlen példányt kaparintotta meg, amellyel a filmben látható víz alatti manővereket végrehajtották. 
Apró csalódást okozott számára, hogy a kocsi átalakulni nem, csupán úszni tud, így elhatározta, hogy teljessé teszi az átépítést, és valódi kétéltűt farag a sportkocsiból. Sajnos nem tudjuk, hogy most hol tart a projekt, de Musknak nem szokása csak úgy feladni a dolgokat.
Egyébként nem ez volt az első húsvéti tojás (a videojáték-kultúrában így nevezik a szoftver mélyébe rejtett kincseket), amivel a Tesla megörvendeztette ügyfeleit: az alábbi videón a gyár alkalmazottairól készült csoportkép jelenik meg a hatalmas érintőképernyőn.
A Tesla Model S a Tesla Motors második és legnépszerűbb modellje. A kétféle teljesítményszinten, három kivitelben kínált szedánt eleve villanyautónak fejlesztették, az akkumulátorok a padlólemez részét alkotják, így teljesen sík padló, rengeteg férőhely, bolondbiztos menetstabilitás (a mély súlypont miatt), valamint tekintélyes hatótávolság jellemzi az autót, amit természetesen a vezess.hu is vezetett már.
A Tesla egyébként nem csak autót, hanem hozzá való gyorstöltő-hálózatot is fejleszt; ezzel Amerikát már többé-kevésbé lefedték, de Európában és Kínában is szeretne terjeszkedni a cég.