Ilyen tűzoltóautókat 2010 óta használnak Shanghai-ban és úgy tűnik, hogy a kínaiak továbbra is igényt tartanak ezekre a speciális járművekre. Mindez persze érthető, hiszen a sajátos megoldást képviselő tűzoltóautók elsősorban forgalmas autópályák alagúttüzeinél vethetők be, ahol általában sem idő, sem hely nincs a megfordulásra.
A speciális járművek felépítményeit az osztrák EMPL-gyártja, mely szigetelőanyagokkal és hőálló anyagokkal teszi lehetővé, hogy a tűzoltóautók elviseljék az esetleges hőhatásokat. Érdekesség, hogy a gumiabroncsok védelméről egy speciális hűtőrendszer is gondoskodik, mely a kerékdobba épített fúvókákon keresztül óvja azokat az alagúttüzek során jelentkező hőtől.A kétfejű sárkány vízágyúja percenként 2000 liter fecskendezésére képes, mely kiváló értéknek számít az ilyen tűzoltóautók esetében. A tűzoltáshoz szükséges eszközök a hagyományos tűzoltó járművekhez hasonlóan pedig a felépítmény oldalán kaptak helyet. A járművek oldalsó redőnyeire speciális díszítés is került, hiszen mégiscsak Kínában szolgálják ezek a járművek a tűzoltókat.