A Caddy Maxi utasszállítós kivitele 530 literes csomagtérrel rendelkezik, ugyanakkor a harmadik és második üléssor lehajtható, ennek köszönhetően tovább növelhető a szállítási kapacitás. Szükség esetén természetesen az üléssorok kivehetők (vezető- és az anyósülés kivételével). A harmadik üléssor eltávolításával a csomagér 1350 literre, míg a második üléssor kivételével 3700 literre növelhető a rakfelület. A dobozos kivitel esetében 4,7 köbméteres raktér áll rendelkezésre, melynek hasznos terhelése a sofőrrel együtt 1015 kilogramm.
A Caddy Maxi motorválasztéka teljes mértékben megfelel a legszigorúbb Euro6-os károsanyag-kibocsátási normáknak. A palettán három TDI dízelmotor, valamint két benzines erőforrás szerepel. Előbbi esetében kétliteres, négyhengeres TDI motorokat kínál a gyártó, teljesítményük pedig 105, valamint 150 lóerő között van. A benzinesek esetében egyliteres, háromhengeres, 102 lóerős TSI motor, továbbá 1,4 literes, négyhengeres, 125 lóerős változat szerepel a kínálatban.
Természetesen a vezetéstámogató rendszerek sem hiányozhatnak az új Caddy Maxiból. A modellt többek között vészfékrásegítővel, valamint ACC-vel, vagyis alkalmazkodó sebességtartó automatikával is szerelik. A vezetési biztonság érdekében a vásárlók ugyanakkor tolatókamerát is kérhetnek majd a Caddy Maxiba.
A modell forgalmazása Németországban indul majd. A legolcsóbb változat az áruszállítós kivitel lesz (125 lóerős TSI-motorral), melyért nettó 18 590 eurót, vagyis hozzávetőlegesen 5 500 000 forintot kell az asztalra tenni. Az utasszállítós kivitel alapváltozata valamivel többe kerül a vásárlóknak, ugyanis azért 18 960 eurót, átszámítva 5 650 000 forintot kérnek majd el. Az új Caddy Maxira márciustól vesznek fel a kereskedők rendeléseket és várhatóan júniustól jelenhetnek meg az első példányok a bemutatótermekben.