A Forma-1-ben a 2014-ben bevezetett új, 1,6 literes turbós erőforrásokkal együtt a fejlesztésükre vonatkozó szabályokat is átírták.
Az új motorok és kapcsolt részeik a Nemzetközi Automobil Szövetség által meghatározott, a részegységekhez pontértéket rendelő, idényenként egyre korlátozottabb rendszert vezetett be.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Új belépőként a McLaren-partner Hondára eredetileg a 2014-re írott szabályok vonatkoztak volna, azaz február végén, a szezonkezdet előtt be kellett volna fagyasztaniuk a fejlesztéseket, de a kérelmek és lobbizás után végül az FIA a rivális gyártók fejlesztésikredit-felhasználásának arányában határozta meg a japán szállító játékterét.
Az FIA végül a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt hozta nyilvánosságra a releváns értékeket, amelyek szerint a rendelkezésre álló motorfejlesztési 32 zsetonból/kreditből a Mercedes 25-öt, a Ferrari 22-t, a Renault pedig 20-at használt fel.
A fentiek átlaga alapján a Honda 9 zsetonból gazdálkodhat, amire szükségük is lesz?