A Red Bull-csapatoknak szállító Renault a tavalyi botladozás után a 2015-ös idényt még rosszabbul kezdte, a erőforrások terén nem előre-, hanem visszaléptek, hátrányuk nagyjából 100 lóerő lehet a Mercedeshez képest.
F1: A Renault megkaphatja a Toro Rossót? 1
F1: A Renault megkaphatja a Toro Rossót? 139


A Red Bull éles hangon kritizálja a korábbi sikerpartnert, és maga Renault sem tud mást tenni, mint elismeri, hogy elszúrták a dolgokat. A jelenlegi helyzet cseppet sem hízelgő a Renault-ra nézve, de az F1-es motorfőnök, Cyril Abiteboul szerint a kiszállás fel sem merült eddig: 
„Kizárt, én azon dolgozom, hogy biztosítsuk a jövőt. Nem csak az egyes csapatok tekintetében, hanem általánosságban is vizsgáljuk, hogyan teljesít a Forma-1, milyen a helyzet üzletileg, milyen a nézettség. Nem szeretném, ha kiszállnánk az F1-ből, ugyanis nagyszerű marketingeszköz a kínai és indiai üzleti terveink szempontjából” – mondta az Autosportnak.
Nem titok, hogy a Renault szeretne hangsúlyosabban megjelenni az F1-ben, akár újra gyári csapat indításával. A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko elárulta, hogy a Toro Rosso kapcsán tárgyalnak is a francia gyártóval.
F1: A Renault megkaphatja a Toro Rossót? 140


„A Renault úgy látja, hogy marketingszempontok miatt másképp szeretné prezentálni magát, ez alatt pedig azt értik, hogy vagy vesznek egy csapatot vagy legalábbis kell nekik két sárga autó” – mondta, hozzátéve, hogy a Toro Rosso mellett a Sauberrel, a Lotusszal és a Force Indiával is tárgyal a Renault.  
„Ha ez javíthatja a teljesítményt és az együttműködést, akkor igen, mi nyitottak vagyunk. Ha a Renault-nak az elfogadható, akkor örömmel tárgyalunk velük. Nem feltétlenül az eladásról, az is egy opció, hogy adunk nekik két sárga autót.” 
Az elmúlt időszakban, főleg a kiszállásos fenyegetés óta felerősödött az a pletyka is, hogy a Red Bull Racinget, azaz a nagycsapatot eladnák az Audinak, azonban mások arra emlékeztetnek, hogy a Red Bull 2020-ig szerződésben vállalta az F1-es részvételt.
Marko erre reagálva azt mondta, „semmilyen tárgyalást” nem folytatnak az Audival, a 2020-ig való maradást azonban nem ígérte: „Ne feledjük, a BMW-nek és a Toyotának is hosszú távú szerződése volt”, 2009 végén ennek ellenére mindkét gyártó távozott.