Könnyebb akkumulátor, könnyített padlókonzol, kis tömegű ajtók, és súlytalan sportülések: összesen tizenöt kilót spórolt a Lotus az Exige S új különkiadásával, a Club Racer modellel. A mindössze 1161 kilós kupét az alapmodell jól ismert, 3,5 literes V6-os motorja hajtja 350 lóerővel és 400 Nm-rel, álló helyzetből 4,0 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 274 km/óra.
Amiben a Club Racer a minimális tömegcsökkentésen kívül többet tud az alapmodellnél, az az aerodinamika: a kizárólag kupéként kínált modell első és hátsó légterelője, valamint teljesen sík fenéklemeze összesen 42 kilogrammnyi leszorítóerőt termel 160 km/óra sebességnél.
A vezető három állásban szabályozhatja a kipörgésgátlót: az alaphelyzetnél megbocsátóbb sport és verseny fokozatokban a gázreakciók is élesebbé válnak.
Természetesen nem csak fürgébb, de elegánsabb is a Club Racer: a bőrbe vagy Alcantarába burkolt ülések fényezett padlókonzolt fognak közte, a háromféle karosszériaszínt (narancs, fehér, sárga) matt fekete külső részletek ellenpontozzák, de 800 000 forintos opcióként az egész autó megrendelhető matt fekete fényezéssel. Az extralistán légkondicionáló, könnyített fékrendszer, valamint audiorendszer is szerepel.
Így megy körbe egy alapkivitelű Lotus Exige S a Nürburgringen: