Persze nem egy 1,6 literes, 54 lóerős szívódízel csettegőről beszélünk. Az ismert forma alatt igazi bestia lapul, több mint ezer lóerővel! Amikor a Volkswagen Golf I-es még friss, ropogós típusként csapatott a német autópályán, legfeljebb a turbós F1-esek tudtak ennyi lóerőt. 

Ma meg egy jól felkészült műhely képes arra, hogy összedobjon egy olyan, aránylag üzembiztos szörnyet, ami már a fizika határait feszegetve gyorsul, és kétliteres lökettérfogatból termel 1056 lóerőt. 
Tudjuk, szemétség motorkerékpárral összehasonlítani, hiszen egyértelmű, ki a tökösebb 300 km/óra környékén, de azért a videó kitűnően szemlélteti, mire képes a Bobáék által épített „népautó”. 
Ami azért, valljuk be, a felületes szemlélő számára nem árulja el, hogy Ferrarikat verő erő lapul az orrában. Vicces lehet, amikor a srácok találnak egy-egy pökhendi luxussportautós milliárdost a pályán, és a szokásos farokmérő gyorsulási versengésben megmutatják, ki az igazi király.
Gyorsulást tekintve még szemléletesebb a szintén általuk épített II-es Golf, ami 1150 lóerőt tud, de a digitális számlap helyett még a gyári kilométerórát csavarja a hajtáslánc. Alig hihető, hogy ez a valóság, de nincs okunk kételkedni, ez a gép tényleg így megy!