Az M-Zero neve ellenére nem tisztán elektromos meghajtást kap, de vélhetően képes lesz károsanyag-kibocsátás nélküli üzemre: 4,0 literes V8-as motorját két turbó, valamint legalább kettő villanymotor erősíti, a kombinált rendszerteljesítmény valahol 800 LE körül lesz.
A könnyű szénszálas monocoque vázba központi helyen beépített hajtáslánc várhatóan kiváló vezethetőséget kölcsönöz majd az autónak, amely gyártói számítása szerint 3,0 másodperc alatt gyorsítana 100 km/órára, végsebessége 320 km/óra lehet. Mindezt egy pontosan négyméteres, 122 centi magas, 1,9 méter széles karosszériában – az M-Zero igazán extrém valaminek ígérkezik.
Mindez persze még csak a jövő zenéje: az M-Zero eddig csupán számítógépes terv formájában létezik, abból viszont rögtön kettő is a levegőben van még. A legkevésbé sincs tehát véglegesítve a projekt, de már csak a poén kedvéért is jó volna látni, hogy tényleg képesek-e megépíteni az álomautót az ambiciózus indiai vállalkozók.