Márciusban a Mercedes Európában eladásait 16,3 százalékkal, 89 ezerre növelte. Ebből Németországban 27 ezer autót adott el, 6,2 százalékkal többet, mint 2014 márciusában. Nagy-Britanniában 19,5, Franciaországban 42,4, Spanyolországban 44,5, Belgiumban pedig 38,8 százalékkal több autót értékesítettek márciusban.
Az Egyesült Államokban 30 ezer autót adott el márciusban a Mercedes, 9,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az ázsiai-csendes-óceáni térségben eladásai 18 százalékkal, 54 ezerre emelkedtek. Ebből valamivel több mint 30 ezer autót adott el Kínában, 20,8 százalékos növekedéssel.
A Mercedes első alkalommal adott el több autót márciusban és az első negyedévben is Kínában, mint az Egyesült Államokban. Tavaly még az Egyesült Államok volt a legnagyobb piaca.