A 2014-ben bevezetett új, 1,6 literes turbós V6-os hibrid erőforrásokat egyértelműen a Mercedes csípte el legjobban, a megelőző évek munkája most hozza a gyümölcseit.
Ugyanakkor viszont mind a Renault, mind az idén a McLaren partnereként visszatért Honda szenved, csak a Ferrarinak sikerült közelebb kerülnie a Mercihez.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Bár maguk a gyártók büszkeségből, a presztízsük megőrzése miatt nem kérnek könnyítést, a Red Bull követeli, hogy valamilyen módon fogják vissza a Mercedest vagy adjanak más lehetőséget az erőviszonyok kiegyenlítésére, a motorfejlesztés felszabadítására. A Renault fontolgatja a Forma-1-ből való kiszállást, és a Red Bull is ezzel fenyegetőzik.
A Mercedes-csapat elnökeként tevékenykedő Niki Laudánál betelt a pohár a panaszok miatt, szerinte aki nem tudja tartani a lépést, annak kívül tágasabb.
„Ha a Honda és a Renault a Forma-1-ből való kiszállás mellett dönt, hát engem az sem érdekel. Ha a befektetéseik ellenére sem képesek a győzelemért küzdeni, az nem a Mercedes gondja” – mondta az olasz La Gazzetta dello Sportnak.
„Amikor bajnok lettem (először 1975-ben, majd ’77-ben és ’84-ben – a szerk.), akkor két Ferrari-motor volt a mezőnyben és 20 Cosworth, mégsem nyavalygott senki” – utalt a legendás V8-as DFV-korszakára. „Ha a Renault és a Honda lelép, akkor majd adunk 20 Mercedes motort mindenkinek, nem lesz ez gond!”