Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Igen, kihagytuk az időmérőt, és aztán a versenyt is, mert nem tudtuk megjavítani az autót” – mondta Boullier. „Ez önmagában drámai, de nincsenek drámai okok a háttérben.”
„Azt gyanítjuk, hogy egyes elemek futásteljesítménye túl magas volt, emiatt több kisebb probléma is jelentkezett. Semmi komoly hibát nem találtunk, csak kisebbeket, de kénytelenek voltunk a garázsban tartani az autót.”
Boullier-nek részben ellentmondott Araj Jaszuhisa, a Honda motorsportfőnöke. „Jelen pillanatban még nem tudjuk pontosan, hogy mi történt Jenson autójával, de elektronikai hiba volt” – mondta Araj.
„Nem tudom, ugyanarról a hibáról van-e szó, mint az első edzésen, de az elektronika hirtelen leállt.”