A márka frissebb személyautóit idéző, hullámos kontúrú fényszórókkal, térben formázott hűtőmaszkkal, LED-es nappali fényekkel kelleti magát; az egész orrkialakítás sokkal kevésbé szögletes, mint amihez hozzászokhattunk. Nem lehet nem észrevenni az erőteljesebben domborodó kerékíveket, de a kerekek is megújultak. A kabin hátsó ajtaja mintha hosszabb volna.
Az utastérben érintőképernyőt látunk a műszerfal közepén, méghozzá méreteset; igaz, az esetleges elhelyezés arra enged következtetni, hogy ez nem feltétlenül gyári beépítés, így itt végső soron elmaradhat a meglepetés.
A motorkínálatban megmarad a két dízel. A kisebbik, 2,5 literes, 144 lovas egység helyett egy 2,4 literesre számítunk, 150 vagy 167 lóerővel, míg a 3,0 literes, 170 lóerőset egy 2,8-as dízel váltja, amely 177 lóerőt ad le.
A modell hivatalos premierjére várhatóan a napokban sor kerül.