Már korábban is szó volt arról, hogy nem reked meg koncepció szintjén az emelt hasú városi autócska, akkor azonban csak szóbeszéd volt az egész. Most viszont már biztos: a Swift és a Celerio között, a Fiat Panda ellenfeleként valóban színre lép az a kedves kisautó, amelynek előtanulmányát idén márciusban leplezte le a Suzuki.

Az egyelőre csak iM-4 néven ismert jármű komoly, terepjárós megjelenése ellenére szelíd városi jármű lesz, 1,0 és 1,2 literes motorokkal, felárért azonban összkerékhajtást is kínál hozzá a gyártó.

Az iM-4 formavilága szándékosan távolodik el a Suzuki modern arculatától; vonásai azt a Jimnyt idézik, amely a kisautópiac jelenlegi egyetlen, valódi terepjárója. A Samurai utódaként 1998-bsan bevezetett Jimnynek még három éve van a piacon, utána egy egyelőre vázlatosan sem ismertetett, állandó összkerekes, alvázas modell váltja majd fel.

Gyártani fogják a legvagányabb Suzukit 1
Gyártani fogják a legvagányabb Suzukit 15