Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alex Wurz elnök szerint a javaslatot egyhangúlag fogadták el a pilóták legutóbbi, barcelonai megbeszélésükön.
„Szeretnénk közelebbi kapcsolatba kerülni a szurkolókkal, hogy az F1 még népszerűbb legyen” – mondta Wurz. „Egyelőre nem akarok belemenni a részletekbe, mert Monacóban lesz a bejelentés. Remélem, mindenkinek tetszeni fog, amit kitaláltunk. De a szurkolók majd elmondják, mert lesz rá lehetőségük.”
„Vissza akarunk térni hozzájuk, mert fontos, hogy többet kommunikáljunk azokkal, akik ugyanannyira szeretik a sportot, mint mi.”
A közösségi médiának minden bizonnyal nagy szerep jut a tervekben: a legtöbb pilótának nagy rajongótábora van a Twitteren és egyéb oldalakon.