Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Akkor fogjuk felhasználni a zsetonokat, ha pontosan tudjuk, mennyit nyerhetünk velük” – mondta Araj. „Ez hamarosan megtörténik, a tesztek után.”
Az első, Barcelonában rendezett teszten már túl van a mezőny, kedden és szerdán köröztek a csapatok a pályán, a második teszt az Osztrák Nagydíj után, június végén lesz. A Honda nem zárja ki, hogy egyszerre használja fel mind a kilenc zsetont.
„Ez a lehetőség is benne van a pakliban, de még nem döntöttünk.”
A Honda az égést, a MGU-K-t és az MGU-H-t is javítaná, „mert az energiavisszanyerő rendszerek nagyok fontosak a mai F1-ben.” Szó lehet a turbófeltöltő vagy akár a vezérműtengely átalakításáról is, Araj szerint a fejlesztési részlegen folyamatosan futnak a szimulációk.