Minél szűkszavúbb egy gyári közlemény, annál inkább csilingelnek a vészcsengők az ember fejében. A Porsche mestere ennek: néhány szikár tőmondattal indították útjára azt a visszahívási kampányt, amelynek keretében végül minden 911 GT3-ban kicserélték a komplett motort.
A jelek szerint most nem lesz szükség ilyen radikális beavatkozásra, bár a higgadtan megfogalmazott indoklás komoly veszélyhelyzetet sejtet: a hűtőventilátor elektromos kábelét potenciálisan elnyíró szénszálas komponens ártalmatlannak hangozhat, de egy nagyfeszültségű villamos komponenseket és kiélezett V8-as belső égésű motort tartalmazó hibrid hajtásláncban sem az elektromos meghibásodás, sem a túlmelegedés nem hangzik valami megnyugtatóan.
A spekulációkat félretéve, a Porsche műhelyeiben megvizsgálják a helyzetet, és szükség esetén máshol vezetik el a kábeleket. A gyár személyesen értesíti minden vásárlóját; nem lesz nehéz dolguk, hiszen mindössze 918 darabot gyártottak belőle.Nem ez az első eset, hogy hibát fedezett fel méregdrága csúcsmodelljénél a Porsche: tavaly ősszel a hátsó futóműnél találtak problémát.