Lámpája az ősi germán viharistent, utastere a skandináv otthonokat, biztonsági felszereltsége a jövőt idézi. Sokat kellett rá várni, de az új XC90 nagy dobásnak ígérkezik
Fotó megosztása:
Valóban az XC90-est előlegezték meg a koncepcióautók. Fent a Concept XC Coupé, lent a szériaautó
Fotó megosztása:
40 km a tisztán elektromos hajtással megtehető hatótáv a konnektorról tölthető T8 hibridben
Fotó megosztása:
Jövő év tavaszán érkezik az új generáció a magyarországi márkakereskedésekbe
Fotó megosztása:
495 centis a nagy SUV második nemzedéke
Fotó megosztása:
Alapáron ötüléses az utastér, a hétüléses verziók felára egységesen 490 000 Ft
Fotó megosztása:
Továbbra is rugalmasan variálható az utastér
Fotó megosztása:
Később jelenik meg a 190 lóerős D4 dízelváltozat. Elsőkerék-hajtással várhatóan 5 l/100 km lesz a szabványos átlagfogyasztása
Fotó megosztása:
320 lóerős a T6 benzines. A típusjelzés nem a hengerszámra vonatkozik, a motor teljesítményére utal
Fotó megosztása:
Csak az első tengely mögötti fél méteres rész közös az SPA-alkatrészkészletre épülő autókban, a többi méret szabadon variálható
Fotó megosztása:
Ötször annyi bóracélt tartalmaz az utód karosszériája, mint az első generációé. A teljes utascella ebből a rendkívül szilárd acélfajtából épül fel
Fotó megosztása:
Ha borulást érzékel, az autó magától megfeszíti az utasok biztonsági övét, hogy helyükön tartsa őket a jól tompító ülésekben
Fotó megosztása:
A világ egyik legbiztonságosabb autója lett az új XC90
Fotó megosztása:
Világújdonság: az elektronika magától lefékez, mielőtt a szemből, takarásból érkező autó elé kanyarodna a vezető
Fotó megosztása:
A középső alagútban vannak a hibrid nagyfeszültségű akkumulátorai. Nem vesznek el helyet az utastérből és a csomagtartóból
Fotó megosztása:
Sima hálózatról feltölthető a konnektoros hibrid T8
Fotó megosztása:
Új emblémát vezet be a következő SUV
Fotó megosztása:
Igényes benyomást kelt az utastér. Az érintőképernyő függőlegesen áll és nem olyan otromba, mint a Tesla Model S-é
Fotó megosztása:
20 évnél régebbi Volvo-találmány az integrált gyermekülés
Fotó megosztása:
Sporteszközök hurcolásához is beválik a nagy SUV
Fotó megosztása:
Rengeteg gombot és kapcsolót helyettesít a központi érintőképernyő
Fotó megosztása:
Megjelenik az üzemmódkapcsoló az XC90-ben
Fotó megosztása:
1927-ben alapította a Volvót Assar Gabrielsson és Gustaf Larson, ezért pont 1927 a First Edition példányszáma. Magyarországról 19 darabra érkezett megrendelés, ami kiemelkedő arány. Egyedül Mexikóban és Norvégiában jut ennél is több First Edition az idei Volvo-eladásokra
Fotó megosztása:
A kulcsot látva nem marad kétség az emberben, hogy az XC90 igényes prémiumtermék
Fotó megosztása:
Hangvezérléssel illetve a kormányon lévő kapcsolókkal kezelhető az autó számos funkciója
Fotó megosztása:
Digitális a műszerfal, nincsenek hagyományos órák
Fotó megosztása:
636 143 darab készült a svédországi Torslanda üzemben az első modellgenerációból. Itthon 1308 talált gazdára belőle
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A kábelköteg sérülése esetén előfordulhat, hogy az első ülésekbe beépített oldallégzsákok nem rendeltetésszerűen üzemelnek. A visszahívás mintegy kétszáz darab, Európában, illetve az Egyesült Államokban forgalomba helyezett autót érint, többségük Svédországban található. Magyarország nem érintett az akcióban.