Az új generációs orosz modelleket az azeri Gandzsai Autógyár gyártósorain szerelik össze. A Kamaz még tavaly év végén állapodott meg egyes típusok külföldi gyártásáról, ez év áprilisában pedig már hivatalosan is megkezdődött az orosz fejlesztésű teherautók összeszerelése. Elsőként a Kamaz háromtengelyes modellje, a 43114-es és a 65115-ös billencses teherautó készül sorozatgyártásban. Az összeszereléshez szükséges alvázak és alkatrészek egyenesen tatárföldi gyárból érkeznek Azerbajdzsánba.

A tervek szerint a Gandzsai Autógyár a jövőben bővíti a sorozatgyártást más modellekkel is, ennek köszönhetően jóval több Kamaz készülhet Azerbajdzsánban. Az azeriek a bővítést elsősorban a lehajtható oldalfallal készülő 65117-es platós kivitellel, valamint a nehéz teherbírású 6520-as modellel képzelik el. Emellett nagyobb hangsúly kerülne idővel a mezőgazdasági felhasználásra készülő típusokra, mivel az azeri piacon jelentős kereslet mutatkozik az ilyen jellegű haszonjárművekre. Mindezt erősíti az a tény is, hogy a 2015-ös esztendő a dél-kaukázusi ország számára hivatalosan a mezőgazdaság éve.

A sorozatgyártás beindulásával egy időben bővül az azerbajdzsáni Kamaz típuskínálat is, hiszen a Gandzsai Autógyár olyan modellek forgalmazását is elindítja, melyek Oroszországban készülnek és amelyekre jelentős igény mutatkozhat az azeri piacon. A orosz fejlesztésű teherautók egyéb iránt Euro 4-es és Euro 5-ös károsanyag-kibocsátási normáknak megfelelő motorokkal készülnek.