Hivatalos információk híján be kell érnünk ezzel az egyetlen fényképpel, ám ez is sokat elárul a Mazda platós haszonjárművének átalakulásáról. A ráncfelvarrás a személyautóknál már bevált KODO formanyelv irányvonalát követi: noha a lendületes ívekkel megrajzolt fényszórók, a lágyabb hűtőmaszk korántsem annyira modern és dinamikus, mint a Mazda6 vagy Mazda3 esetében, az orr bőséges krómozása és a kevésbé robusztus kialakítás közelebb viszi a személyautókhoz a BT-50 fazonját.
Az utastérben várható módosításokról nincsenek információk, feltételezhetően ott is érvényesül a KODO filozófiája.
A műszaki tartalom lényegi módosítások helyett részleteiben változik; elképzelhető, hogy bizonyos fogyasztáscsökkentő Skyactiv technológiai elemek is megjelennek az autó fedélzetén.
A modellfrissítés globális, a bevezetés pontos időpontja nem ismert.