Olaszország csodálatos útjain teszteli vadonatúj modelljét az Alfa Romeo. A sportos Giulia szedán a prémium középkategória (BMW 3, Audi A4, Mercedes C-osztály, Jaguar XE, Lexus IS) ellenfeleként lép színre a márka 105. születésnapján, azaz jövő hét szerdán.

A Giulia az Alfa 159-es utódjaként érkezik, ám már ezeken a kémfotókon is látható, hogy hosszú gépházfedelével és rövid túlnyúlásaival még kecsesebb, még sportosabb megjelenésű lesz. Remélhetőleg elődje megbocsáthatatlan túlsúlyát nem örökli; egyes hírek szerint a Maserati Ghibli padlólemezére épül a modell, ami annak 1,8 tonnás saját tömege ismeretében ezen a téren nem túl sok jót ígér, menetdinamikailag ellenben jól sülhet el a dolog.

Egy hét, és itt a vadonatúj Alfa Romeo 1
Egy hét, és itt a vadonatúj Alfa Romeo 11 A várakozások szerint négy- és hathengeres motorok mozgatják majd a Giuliát, a legerősebb verziók teljesítménye elérheti a 480 lóerőt. Ennek motorja ugyanúgy a Maseratitól származhat, mint a 270 lovas, hathengeres csúcsdízel.

Ahogy egyre több részletre derül fény, úgy válik mind valószínűbbé, hogy hátsókerék-hajtású lesz a modell, opciós összkerékhajtással.

Egy hét, és itt a vadonatúj Alfa Romeo 12