Bár mindössze két évig gyártották, az Enzo a Ferrari egyik legemlékezetesebb modellje: a Commendatore után elnevezett kupéból összesen talán négyszáz darab készült, amelyek mostanság vagyonokért kelnek el.
A vaskalapos felfogás szerint Ferrarit csak pirosban szabad venni, ám ha egy kicsit ellazulunk, a sötétszürke vagy a sárga is pont ugyanolyan jól tud mutatni. De minek is vesződnénk a fényezéssel, ha ilyen elképesztően jól tud kinézni az autó egyetlen vékony lakkréteggel?
Állítólag a képeken látható Enzo az egyetlen, amely festés nélkül járja a világot. Ha az autó maga nem is, élettörténete annál színesebb: állítólag hétköznapi modellként látta meg Maranello egét, ám később tulajdonosa elvitte a Ferrari egyik beszállítójához, a Carrozzeria Zanasihoz, ahol vázig bontották a karosszériát, majd minden elemet egyedi megrendelésre készített karbon panelekre cseréltek.Ilyen esetekben a gyártó külön odafigyel arra, hogy a szénszálas szövet rostjai egy irányba fussanak, és az illesztéseknél minél harmonikusabb legyen az átmenet, úgyhogy ha néhány dekát meg is lehet spórolni egy ilyen beavatkozással, anyagilag jóval húzósabb az ügy, mint egy szimpla festés.