Marad a Renault, megy a Renault, saját csapatot indít a Renault – a gyártó jövőjéről lassan több szó esik, mint magukról a versenyekről. A franciák most az év végére ígérik a döntést azzal kapcsolatban, hogy maradnak egyszerű motorszállítók, saját csapatot indítanak, esetleg hátat fordítanak az F1-nek.
A Renault motorszállítói szerződése 2016 végéig érvényes a Red Bull-lal és a Toro Rossóval, bármilyen váltás csak a szerződés lejárata után lehetséges.
„A Red Bull bizonyosságot akar afelől, hogy fel tudunk zárkózni, de mi is tudni akarjuk, hogy képesek vagyunk-e erre” – mondta Cyril Abiteboul, a Renault Sport F1 ügyvezető igazgatója.
„Biztosnak kell lennünk a sport, és ennek az együttműködésnek az értékével kapcsolatban is. Hosszú idő alatt építettünk fel valamit, nem kell azonnal döntenünk.”
„De túl későn sem, mert a Red Bull előbb-utóbb tudni akarja, hogy mi kerül a sebességváltó és a tank közé 2017-ben. Ez a szervezet elég korán kezdi a felkészülést, így már az idén kaphatunk kellemetlen kérdéseket.”
„Ami egészen biztos: nincs semmilyen jövő, ha nincs versenyképes motor.”