A Fiat 500 példáján már láthattuk, hogy a cukiság és az önveszélyes teljesítményhajhászás remekül kiegészíti egymást. Tudja ezt a Nissan is, a Juke-ból eddig is készültek túlmotorizált változatok, sőt, egy extrém téli kiadást is összehoztak. Amit azonban most prezentált a fejlesztőcsapat, az kimeríti a felelőtlenség fogalmát.
A Goodwoodi Sebességfesztiválon mutatják be a Juke-R 2.0 tanulmányt. Az autó jobbára csak megjelenésében idézi a kis terepjárót, futóműve és hajtáslánca a GT-R Nismo szupersportkocsiból származik. Nem példa nélküli az ötlet, hiszen a 2011-es Juke-R tanulmány már ugyanezt megvalósította, ám most emelték a tétet: a teljesítmény 600 lóerőre nőtt, igazodva a GT-R Nismo motortuningjához.
Az autó karosszériáját alapjaiban dolgozták át: több mint kétszeresére növelték az első lökhárítóba vágott hűtőnyílásokat, az idomot, akárcsak a hátsót, szénszálas műanyagból formázták meg. A kerékívtoldatokat szintén karbonból készítették el, akárcsak a küszöböket vagy a motorházfedélbe vágott hűtőnyílásokat. A fényszórók és a kerékdobok a szériamodelltől származnak, a keréktárcsák pedig a GT-R-től. Az utastér változatlan maradt, eltekintve a fekete tetőkárpitozástól.