Szögletesebb, szélesebb lökhárító, krómozott ködfény-keret, új, ovális mintázatú hűtőrács különbözteti meg a ráncfelvarrott Cee’det a közvetlen elődtől. Hátul új lökhárítók, sportos macskaszemek, LED-es helyzetjelzők javítják a látványt, új alufelnik jelentek meg a kínálatban.
A faceliftes Cee’d legfontosabb műszaki változásait már februárban megismerhettük: megjelenik a kínálatban egy új motor, egy új váltó és egy új modellvariáns.
Az egyliteres, háromhengeres turbómotor két teljesítményszinten lesz elérhető: 100 lóerős alapverzióban, vagy megnövelt teljesítménnyel, 120 lóerővel (mindkét modell forgatónyomatéka 172 Nm.)
Ehhez nem, csak a korábbi 128-ról 136 lóerősre felhizlalt, 1,6 literes turbódízelhez kínálja friss duplakuplungos váltóját a Kia. A DCT gyorsabban vált, mint a korábbi hagyományos automata, és jóval takarékosabb is: a CO2-kibocsátás 145-ről 109 g/km-re csökkent.
Ezzel azonban nincs vége a Cee’det érintő változásoknak: a mérnökök gumiperselyekre helyezték a futóművet, valamint üreges kanyarstabilizátort alkalmaztak, így javult a zaj- és rezgésszint. A fékvezérlés mostantól nyomatékvektor-szabályozásra képes, az elektromos szervokormány pontosabb és közvetlenebb lett, javult az egyenesfutás.
A biztonsági felszereltség olyan funkciókkal bővült, mint a holttér-felügyelet, a mögöttes keresztirányú forgalom-figyelés, vagy a mostantól merőleges parkolásra is alkalmas parkolórobot.
A GT csúcskivitel új 18 colos felniket, áttervezett, vágott aljú kormányt, Recaro üléseket kapott; a 204 lóerős erőforrás hangját zajgenerátor erősíti fel az utastérben. Opcióként nagyobb fékek is kérhetők az autóhoz, így a féktávolság 36,4 méterről 35,0-ra csökken.
A megújult Kia Cee’d család júliustól kapható Európa-szerte.