A goodwoodi kastély, az Earl of March, Charles Gordon-Lennox birtoka. A hatvanéves lord egyébként a Brit Királyi Automobil Klub elnöke is
A goodwoodi kastély, az Earl of March, Charles Gordon-Lennox birtoka. A hatvanéves lord egyébként a Brit Királyi Automobil Klub elnöke is
Fotó megosztása:
A hangulat varázslatos: a vidéki Anglia bája keveredik a social mediás korszellemmel, hightech autócsodák a muzeális vasakkal, műanyagpohárból sört szürcsölő proletárok a kosztümös-agaras arisztokratákkal
A hangulat varázslatos: a vidéki Anglia bája keveredik a social mediás korszellemmel, hightech autócsodák a muzeális vasakkal, műanyagpohárból sört szürcsölő proletárok a kosztümös-agaras arisztokratákkal
Fotó megosztása:
A Peugeto Pikes Peak autója 1988-ból, 600 lóerővel, mögötte egy Renault 17, mögötte egy Mazda RX7
A Peugeto Pikes Peak autója 1988-ból, 600 lóerővel, mögötte egy Renault 17, mögötte egy Mazda RX7
Fotó megosztása:
Azért ez is megesik: valamelyik muzeális érték elpössentette magát zavarában, a stewardok homokolják-söprik az olajat
Azért ez is megesik: valamelyik muzeális érték elpössentette magát zavarában, a stewardok homokolják-söprik az olajat
Fotó megosztása:
Második generációs RX7-es Mazda, 540 ló körül. Iszonyatos a Wankel-tárcsák tompítatlan, érces harsogása
Második generációs RX7-es Mazda, 540 ló körül. Iszonyatos a Wankel-tárcsák tompítatlan, érces harsogása
Fotó megosztása:
1975-ös Bogár-karikatúra, ötliteres Chevy V8-cal
1975-ös Bogár-karikatúra, ötliteres Chevy V8-cal
Fotó megosztása:
Még azzal a szigszalag-csíkkal is elegáns a Jaguar XJS, 1983-ból
Még azzal a szigszalag-csíkkal is elegáns a Jaguar XJS, 1983-ból
Fotó megosztása:
Egy 240-es Volvo, 2,1 literes négyhengeres turbómotorral. '85-ben kettős győzelmet aratott az ETCC-n
Egy 240-es Volvo, 2,1 literes négyhengeres turbómotorral. '85-ben kettős győzelmet aratott az ETCC-n
Fotó megosztása:
Mazda RX7, 1979-ben ez a kocsi futott az ETCC-ben
Mazda RX7, 1979-ben ez a kocsi futott az ETCC-ben
Fotó megosztása:
Az örök kedvenc, az Audi Quattro, 600 lóerővel, életveszélyes dinamikával
Az örök kedvenc, az Audi Quattro, 600 lóerővel, életveszélyes dinamikával
Fotó megosztása:
Egy brit büszkeség, egy Triumph Dolomite Sprint, a Brit Túraautó-Bajnokságból, 1975-ös gép
Egy brit büszkeség, egy Triumph Dolomite Sprint, a Brit Túraautó-Bajnokságból, 1975-ös gép
Fotó megosztása:
Egy brit büszkeség, egy Triumph Dolomite Sprint, a Brit Túraautó-Bajnokságból, 1975-ös gép
Egy brit büszkeség, egy Triumph Dolomite Sprint, a Brit Túraautó-Bajnokságból, 1975-ös gép
Fotó megosztása:
Nascar-szörnyeteg, a Toyota Tundra pickupra enyhén emlékeztető pályaversenyautó
Nascar-szörnyeteg, a Toyota Tundra pickupra enyhén emlékeztető pályaversenyautó
Fotó megosztása:
Chevrolet a Nascarból, rajzolt fényszórókkal
Chevrolet a Nascarból, rajzolt fényszórókkal
Fotó megosztása:
A Ford kiállítási standja. Alul az ős Ford GT40, fölötte az új GT, legfelül pedig a most debütáló új GT szupersportautó
A Ford kiállítási standja. Alul az ős Ford GT40, fölötte az új GT, legfelül pedig a most debütáló új GT szupersportautó
Fotó megosztása:
A Ford vendége voltam Goodwoodban, de annyira, hogy ebbe a GT 40-be bele is ülhettem
A Ford vendége voltam Goodwoodban, de annyira, hogy ebbe a GT 40-be bele is ülhettem
Fotó megosztása:
Az új Focus RS: a 350 lóerős, 4x4-es kompakt sportautót ennél alkalmasabb helyzetből nem tudtam lefotózni, állandóan tolongás volt körülötte
Az új Focus RS: a 350 lóerős, 4x4-es kompakt sportautót ennél alkalmasabb helyzetből nem tudtam lefotózni, állandóan tolongás volt körülötte
Fotó megosztása:
Ken Block a 800 lóerős, 4x4-es átépített Mustanggal. Ken megautóztatta házigazdánkat, a lordot is, és kicsúszott vele a második kanyarban, utána zavarában egy helyben pörgette a Mustangot egy ideig; szerintem lord így még nem volt betojva
Ken Block a 800 lóerős, 4x4-es átépített Mustanggal. Ken megautóztatta házigazdánkat, a lordot is, és kicsúszott vele a második kanyarban, utána zavarában egy helyben pörgette a Mustangot egy ideig; szerintem lord így még nem volt betojva
Fotó megosztása:
Új rekord Goodwoodban: a Juke Nismo RS két keréken mászta meg az 1,86 kilométeres emelkedőt
Új rekord Goodwoodban: a Juke Nismo RS két keréken mászta meg az 1,86 kilométeres emelkedőt
Fotó megosztása:
Benz 200, 1909-ből
Benz 200, 1909-ből
Fotó megosztása:
Túladagolás
Túladagolás
Fotó megosztása:
Minden kategóriából volt itt minden
Minden kategóriából volt itt minden
Fotó megosztása:
Lola-Ford
Lola-Ford
Fotó megosztása:
Japán legenda is volt bőven
Japán legenda is volt bőven
Fotó megosztása:
Duplaszárnyas Matra pályaautó
Duplaszárnyas Matra pályaautó
Fotó megosztása:
A Ferrari motorját percekig hangolták, ott hörgött-üvöltött és persze ontotta a füstöt a sátorban a közönség legnagyobb örömére
A Ferrari motorját percekig hangolták, ott hörgött-üvöltött és persze ontotta a füstöt a sátorban a közönség legnagyobb örömére
Fotó megosztása:
Ez az 1971-es Alfa is ér vagy 150 milliót, naná, hogy versenytempóban tolták fel a hegyre
Ez az 1971-es Alfa is ér vagy 150 milliót, naná, hogy versenytempóban tolták fel a hegyre
Fotó megosztása:
Helyes kis Renault-k
Helyes kis Renault-k
Fotó megosztása:
Prost Renault-ja, 1983-ból. Másfél liter, turbó, V6, 545 kiló és 880 lóerő
Prost Renault-ja, 1983-ból. Másfél liter, turbó, V6, 545 kiló és 880 lóerő
Fotó megosztása:
Az R5 Turbót meg is forgatta a pilóta a felfutón, de szerencsére direkt. Fontosabb a közönség szórakoztatása, mint a jó tempó
Az R5 Turbót meg is forgatta a pilóta a felfutón, de szerencsére direkt. Fontosabb a közönség szórakoztatása, mint a jó tempó
Fotó megosztása:
Mercedes W196, Stirling Moss első GP-győztes autója
Mercedes W196, Stirling Moss első GP-győztes autója
Fotó megosztása:
A Mercedes W196, Stirling Moss első GP-győztes autója - a 85 éves Moss maga vezette Goodwoodban
A Mercedes W196, Stirling Moss első GP-győztes autója - a 85 éves Moss maga vezette Goodwoodban
Fotó megosztása:
Szárnyas veterán, ős is ment párat a hegyen
Szárnyas veterán, ős is ment párat a hegyen
Fotó megosztása:
Ferrari 512 Le Mans-autó 1979-ből, 1,3 millió dollárért van egy a neten eladó
Ferrari 512 Le Mans-autó 1979-ből, 1,3 millió dollárért van egy a neten eladó
Fotó megosztása:
Van, aki 1,3 millió dollártnem bankban tart, hanem az aszfalton csúsztatja
Van, aki 1,3 millió dollártnem bankban tart, hanem az aszfalton csúsztatja
Fotó megosztása:
A McLaren ezen a fesztiválon akár vevőket is találhat
A McLaren ezen a fesztiválon akár vevőket is találhat
Fotó megosztása:
1952-es Ferrari kabrió
1952-es Ferrari kabrió
Fotó megosztása:
Egyedülálló Vignale Ferrari kombi: gyönyörű Shooting Brake
Egyedülálló Vignale Ferrari kombi: gyönyörű Shooting Brake
Fotó megosztása:
Extrém, kétüléses oldalkocsi egy 1959-es BSÁ-n
Extrém, kétüléses oldalkocsi egy 1959-es BSÁ-n
Fotó megosztása:
DS Citroenből még a kabrió sem egyedi darab Goodwoodban
DS Citroenből még a kabrió sem egyedi darab Goodwoodban
Fotó megosztása:
Anglia zárt, belterjes szigetország: tegye fel a kezét, aki hallott valaha olyanról, hogy Squire!
Anglia zárt, belterjes szigetország: tegye fel a kezét, aki hallott valaha olyanról, hogy Squire!
Fotó megosztása:
1936-os autó, elképesztő minőségben restaurálva
1936-os autó, elképesztő minőségben restaurálva
Fotó megosztása:
'37-es Delahaye
'37-es Delahaye
Fotó megosztása:
Kisgyerek pórázon: Angliában megszokott látvány
Kisgyerek pórázon: Angliában megszokott látvány
Fotó megosztása:
Ilyen minőségű restaurációt talán még soha életemben nem láttam, itt meg majd minden oldtimer ilyen
Ilyen minőségű restaurációt talán még soha életemben nem láttam, itt meg majd minden oldtimer ilyen
Fotó megosztása:
Az unalmas tucatautók: MX5, 308GTI, Civic Type-R
Az unalmas tucatautók: MX5, 308GTI, Civic Type-R
Fotó megosztása:
Aston Martin Vulcan, Genfben már láthatta a közönség
Aston Martin Vulcan, Genfben már láthatta a közönség
Fotó megosztása:
Teljesen normális volt, ha egy-két öreg fenevad nem indult. Az 1909-es Benz 2,5 literes négyhengerese is beugrott simán a tolásra
Teljesen normális volt, ha egy-két öreg fenevad nem indult. Az 1909-es Benz 2,5 literes négyhengerese is beugrott simán a tolásra
Fotó megosztása:
Ezek a Rollsok is felmentek a pályán, nem is lassan
Ezek a Rollsok is felmentek a pályán, nem is lassan
Fotó megosztása:
A légügyi szekció a fesztiválon
A légügyi szekció a fesztiválon
Fotó megosztása:
Bell luxushelikopter, kivitték Goodwoodba, hátha megveszi valaki
Bell luxushelikopter, kivitték Goodwoodba, hátha megveszi valaki
Fotó megosztása:
A Festival of Speed olyan közönséget is vonz, amelynek repülőt is el lehet adni
A Festival of Speed olyan közönséget is vonz, amelynek repülőt is el lehet adni
Fotó megosztása:
A luxushelikopter bőrfoteljei, fedélzeti infotainmenttel
A luxushelikopter bőrfoteljei, fedélzeti infotainmenttel
Fotó megosztása:
Egy olcsó alapmodell a Belltől, a prolik ilyen székben ülnek a helikopterükben
Egy olcsó alapmodell a Belltől, a prolik ilyen székben ülnek a helikopterükben
Fotó megosztása:
Vevőre vár a luxusbútorozással berendezett svájci Pilatus gép
Vevőre vár a luxusbútorozással berendezett svájci Pilatus gép
Fotó megosztása:
Vevőre vár a luxusbútorozással berendezett svájci Pilatus gép
Vevőre vár a luxusbútorozással berendezett svájci Pilatus gép
Fotó megosztása:
Nem csak az autózás rajongói találnak élményt Goodwoodban
Nem csak az autózás rajongói találnak élményt Goodwoodban
Fotó megosztása:
Nem kispályás fesztivál: a 150 ezer látogató helikopterezni is elmehet, két nagy gép forog nonstop, de van még helikopter bőven, ha kell
Nem kispályás fesztivál: a 150 ezer látogató helikopterezni is elmehet, két nagy gép forog nonstop, de van még helikopter bőven, ha kell
Fotó megosztása:
Őrült szerkezet: légcsavaros homokfutó, lehet rá ernyőt akasztani és akkor repülni is tud
Őrült szerkezet: légcsavaros homokfutó, lehet rá ernyőt akasztani és akkor repülni is tud
Fotó megosztása:
Őrült szerkezet: légcsavaros homokfutó, lehet rá ernyőt akasztani és akkor repülni is tud
Őrült szerkezet: légcsavaros homokfutó, lehet rá ernyőt akasztani és akkor repülni is tud
Fotó megosztása:
Őrült szerkezet: légcsavaros homokfutó, lehet rá ernyőt akasztani és akkor repülni is tud
Őrült szerkezet: légcsavaros homokfutó, lehet rá ernyőt akasztani és akkor repülni is tud
Fotó megosztása:
Őrült szerkezet: légcsavaros homokfutó, lehet rá ernyőt akasztani és akkor repülni is tud
Őrült szerkezet: légcsavaros homokfutó, lehet rá ernyőt akasztani és akkor repülni is tud
Fotó megosztása:
Még a büfékocsik is tükrözik (nem csak szó szerint) a goodwoodi hangulatot
Még a büfékocsik is tükrözik (nem csak szó szerint) a goodwoodi hangulatot
Fotó megosztása:
Az autók lecsettegnek ide a rajtkapuhoz, innen indul a felfutás az átlagosan 4,9%-os emelkedőn, az 1,86 km hosszú pályán
Az autók lecsettegnek ide a rajtkapuhoz, innen indul a felfutás az átlagosan 4,9%-os emelkedőn, az 1,86 km hosszú pályán
Fotó megosztása:
Nico Rosberg a 2013-as Petronas-Mercedesszel
Nico Rosberg a 2013-as Petronas-Mercedesszel
Fotó megosztása:
Stirling Moss, a 85 éves élő legenda kaptat fel a hegyre a W196-os Mercedesszel, amivel 60 éve nyert először GP-t
Stirling Moss, a 85 éves élő legenda kaptat fel a hegyre a W196-os Mercedesszel, amivel 60 éve nyert először GP-t
Fotó megosztása:
Porsche 908/3, háromliteres, nyolchengeres boxerrel, ennek megfelelő hanggal
Porsche 908/3, háromliteres, nyolchengeres boxerrel, ennek megfelelő hanggal
Fotó megosztása:
A piros Ferrari 312 felett a kivetítőn Stirling Moss és Jackie Stewart beszélget
A piros Ferrari 312 felett a kivetítőn Stirling Moss és Jackie Stewart beszélget
Fotó megosztása:
Jaguar XJ, 12 hengerrel, '76-ból, az Európai Túraautó Bajnokságból
Jaguar XJ, 12 hengerrel, '76-ból, az Európai Túraautó Bajnokságból
Fotó megosztása:
BMW 3.0 CSL Batmobile, 1974-ből
BMW 3.0 CSL Batmobile, 1974-ből
Fotó megosztása:
Nem öreg talicskák, egykori rekorder kocsik ezek, ma is elképesztő erővel, gyorsulással
Nem öreg talicskák, egykori rekorder kocsik ezek, ma is elképesztő erővel, gyorsulással
Fotó megosztása:
1933-as Napier-Railton rekordautó 231 km/h-s végsebességgel
1933-as Napier-Railton rekordautó 231 km/h-s végsebességgel
Fotó megosztása:
23,9 literes, 580 lóerős W12-es Napier repülőgépmotor van ám a csövek mögött!
23,9 literes, 580 lóerős W12-es Napier repülőgépmotor van ám a csövek mögött!
Fotó megosztása:
Dupla laprugóköteg a Napier-Railton alatt
Dupla laprugóköteg a Napier-Railton alatt
Fotó megosztása:
A Land Rover impozáns gyakorlópályát hozott, a hidraulikus emelőkkel felturbózott pályán utaztatta a vevőjelölteket
A Land Rover impozáns gyakorlópályát hozott, a hidraulikus emelőkkel felturbózott pályán utaztatta a vevőjelölteket
Fotó megosztása:
A klasszikus bőbeszédő vásári árusok is ott vannak Goodwoodban, ez az úr egy féktárcsát fúr éppen, demonstrálandó fúróhegyei kiváló képességét
A klasszikus bőbeszédő vásári árusok is ott vannak Goodwoodban, ez az úr egy féktárcsát fúr éppen, demonstrálandó fúróhegyei kiváló képességét
Fotó megosztása:
Land Roverek minden mennyiségben: military kivitel
Land Roverek minden mennyiségben: military kivitel
Fotó megosztása:
Land Rover, piknikező edisön
Land Rover, piknikező edisön
Fotó megosztása:
Elegánsan berendezett birtokjáró Land Rover, műanyag kutyával
Elegánsan berendezett birtokjáró Land Rover, műanyag kutyával
Fotó megosztása:
Mi más lenne a tűzoltóautó Angliában, mint egy Landy?
Mi más lenne a tűzoltóautó Angliában, mint egy Landy?
Fotó megosztása:
Skynet bármelyik pillanatban öntudatra ébredhet
Skynet bármelyik pillanatban öntudatra ébredhet
Fotó megosztása:
Egy furcsa kiállító: egyiptomi katonai alakulat és rakétájuk a fűben
Egy furcsa kiállító: egyiptomi katonai alakulat és rakétájuk a fűben
Fotó megosztása:
A lefejezett, de feltámadni készülő Top Gear aktív szimulátorral jött szórakoztatni a közönséget
A lefejezett, de feltámadni készülő Top Gear aktív szimulátorral jött szórakoztatni a közönséget
Fotó megosztása: