Ha ez a méregzsák így megy és így szól, tőlem akár rózsaszín is lehet. 
Részletek a videó alatt.
A vadonatúj Ford Focus RS a 2015-ös Goodwood Festival of Speed-en mutatja meg mit is tud talajon, és ha szerencséje lesz Rácz Tamás és Gajdán Miki kollégának, akkor a helyszínen el tudják majd csípni a friss RS-t.
Szívó- és kipufogó oldalon változó szelepvezérlés, különleges aluötvözetből készülő hengerfej, egyetlen, de kettős megfúvású (twinscroll) turbófeltöltő, növelt kapacitású töltőlevegő-hűtő és öblösebb kipufogórendszer szolgálja a vezetési élményt az RS-ben. Teljesítménye 320 LE.  
A legjobb benne, hogy 4×4-es autóként hátul is hajt, nem is akárhogy. A hátsó kerekek nyomatékaránya elérheti a 70 százalékot és az oldalankénti erőelosztás ennek az erőnek a 100 százalékát képes az ívkülső kerékre vezérelni. Ezekkel az adottságokkal pedig nem kell Ken Blocknak lenni, hogy elússzon keresztbe a Focus RS.