Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Forma-1-ben 2015-ben az eredeti szabályok szerint pilótánként négy-négy új erőforrást használhattak fel az alakulatok, de a Renault-val küszködő Red Bull-csapatok, és főleg az idén visszatért Hondával szenvedő McLaren gyorsan eljutott a limitig.
A McLarennél már az Osztrák Nagydíjon megkapta a büntetését Fernando Alonso és Jenson Button, de az abszurd, összesen 50 helyes hátrasorolás rámutatott a szabályok tarthatatlanságára.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) nemrég módosított: új belépőként a Hondának plusz egy motor jár autónként, nem volt egyértelmű azonban, hogy számít-e ez valamit azután, hogy már elhasználták az ötödik erőforrásokat is.
A Honda tisztázást kért az FIA-tól, mostanra pedig megvan a válasz: a csapat autóiba a Hungaroringen büntetés nélkül szerelhetik be az új, hatodik erőforrásokat.