Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Lotusról pár hete derült ki, hogy a beszállítói megunták, hogy várjanak a pénzükre, ezért felszámolási eljárást kezdeményeztek a csapat ellen. Az enstone-i alakulatnak azóta sikerült a bíróságon kívül rendeznie a pénzügyeit több hitelezővel, többek között a közel 1 millió euróra váró sebességváltó-gyártó Xtrackkel, de a Hungaroringen újra bajba kerültek.
A Magyar Nagydíj szabadedzése előtt kevesebb mint egy órával a gumiszállító Pirelli még mindig nem adta át a hétvégi abroncsokat, ugyanis a Lotus pénze nem érkezett meg. Végül valahogy rendezték a kérdést, a fekete-arany autók is pályára tudtak lépni.
A brit SkySports F1 kérdésére a Lotus csapatfőnöke, Federico Gastaldi megerősítette, hogy „pénzügyi probléma” akadt, de a késedelem okaként a „banki rendszert” nevezte meg.