A Red Bull nem kis meglepetésre mindkét autójával dobogós helyezésig jutott a múlt hétvégi Magyar Nagydíjon, de a Milton Keynes-i alaklat nem hiszi, hogy mostantól mindig az élmezőnyben küzdhetnek.
A nyári szünet után a Spa, majd Monza következik, két olyan pálya, ahol a Renault erőforrás hátránya behozhatatlan lehet.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Nem szállunk el, a szünetet követő Spára és Monzára koncentrálunk. Sokkal nagyobb kihívást jelentenek majd nekünk a Hungaroringnél, talán Szingapúrban lehet majd esélyünk újra villantani” – mondta a csapatfőnök, Christian Horner.
„Hajtunk, fejlesztjük az autót, aztán ki tudja, akár eső is lehet Spában. Készen kell állni, hogy megragadjunk bármilyen lehetőséget, amikor a riválisoknak rossz napja van” – tette hozzá.
Bár a Renault fejlesztéseire egészen az Orosz Nagydíjig várhat a Red Bull, Horner a házon belüli munkával elégedett:
„Az aerodinamikai részlegnél sikerült javítani az autó elején, és mechanikai fejlesztéseink is voltak. Az idei (az orra vonatkozó – a szerk.) szabályváltozások eléggé betettek nekünk az autó elejét illetően, de mostanra sikerült túljutni ezen, az utóbbi két-három verseny már pozitív volt a kasztni tekintetében.”