Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Visszatérése óta bukdácsol a Honda a Forma-1-ben, a Magyar Nagydíjon azonban végre dupla pontszerzést ünnepelhetett a McLarennel. A nyári szünet után, Belgiumban újabb lépést tehet előre a páros, a japánok frissített motorral készülnek.
„Meggyőződésem, hogy a megbízhatósági problémákat már magunk mögött hagytuk, ami azt jelenti, hogy mostantól a teljesítmény növelésére koncentrálhatunk” – mondta Arai Jaszuhisza, a Honda sportfőnöke.
„A nyári szünet után új specifikációjú motor bevetését tervezzük, amelyhez felhasználunk néhányat a hét megmaradt fejlesztési zsetonunk közül. Számunkra a legfontosabb az égés javítása, mert a jelenlegi szabályok eleve nagyon hatékony égést követelnek meg.”
„Tervezzük az égéstér karakterisztikájának megváltoztatását, illetve a szívó- és kipufogóoldal átalakítását. Szeretnénk csökkenteni a mechanikai surlódást is.”
„A változtatások egy része készül el Spára, a maradék a következő hetekben érkezik. A célunk, hogy versenyről versenyre javuljunk az év hátralévő részében.”
Jaszuhisza elismerte azt is, hogy a Honda kissé alábecsülte a modern F1 jelentette kihívást. „A sport sokat változott a McLaren-Honda aranyévei óta. Sokkal kifinomultabb a jelenlegi technológia, nehéz igazán jó versenyautót építeni.”
„Tisztában voltunk vele, hogy nem lesz könnyű dolgunk, de arra nem számítottunk, hogy ennyire nehéz feladat lesz. Az általunk választott irányban azonban továbbra is feltétel nélkül hiszek.”