Beszünteti az 1,3 literes Fiat-származék (DDiS) dízelmotorral szerelt Suzuki Ciaz szedán forgalmazását a márka indiai képviselete, és helyette felveszi a kínálatba ugyanazt a motort, de elektromos segédhajtással kiegészítve.
A változás jelképesnek mondható, és sokkal inkább hosszú távú eredményekkel kecsegtet: az eddigi 3,8 helyett mostantól 3,57 literes átlagfogyasztást (azaz csaknem 10 százalékos megtakarítást) vár a Suzuki az új fejlesztéstől, amely az összes ismert hibrid funkciót (lítiumion-akkumulátor, regeneratív fékezés, start-stop rendszer, valamint közvetlen hajtás) kiszolgálja. Ez tehát nem az a rendszer, amelyet a Suzuki Genfben bemutatott, az ugyanis mild hybrid volt, azaz generátora nem szolgált villanymotorként.
Egyelőre nem hogy azt nem lehet tudni, hogy Európába mikor érkezik a technológia, ha egyáltalán áthozzák hozzánk a viszonylag csekély fogyasztáscsökkenést hozó hajtást, de arra sincs válasz, hogy a teljesen dízelmániás indiai piacon mikortól kapható az új Ciaz SVHS.
A Suzuki Ciaz (más piacokon Alivio) egyébként az egykor nálunk is kapható SX4 Sedan dél-kelet ázsiai piacokon forgalmazott utódja. Az indiai gyártású négyajtós hossza 4,49 méter, szélessége 1,73 méter, magassága 1485 mm. A tengelytáv 2650 mm, csomagtér 510 liter. az idén január óta forgalmazott szedánból eddig több mint 50 ezer darab talált gazdára.