Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az Auto, Motor und Sport elemzése szerint jelentősen csökkent az előzések száma a Forma-1-ben. Tavaly az első tíz versenyen átlagosan 42,6 előzés történt, az idei szezon első felében azonban 29,4-es értékre esett vissza a mutató.
A lap szerint nem nehéz kitalálni az okot: az idei szezonra módosítottak az első szárnyakra vonatkozó szabályokon, emiatt nehezebb közel maradni az előrébb álló autóhoz, emellett a pilóták sem boldogulnak igazán a Pirelli idei abroncsaival.
„Valóban, az idei szezonban nehezebb közel maradni az előttünk álló autóhoz” – erősítette meg Romain Grosjean, aki szerint a gumikon rengeteg múlik.
„Személy szerint nagyon szerettem a 2012-2013 körüli időszakot, amikor a gumikopás kulcsszerepet kapott az F1-ben. A köridők jók voltak, és néhány kanyart maximális tapadással lehetett bevenni.”
„Akárki akármit mond, a mai autókat nem lett könnyebb vezetni, legfeljebb fizikailag kevésbé megterhelő. De ettől még nem rosszak a versenyek – a Magyar Nagydíjra ki merné például azt mondani, hogy nem volt izgalmas?”