Lássuk csak: adott egy Honda S2000-es, amely gyári állapotában is 240 lóerőt küld a hátsó kerekekre egy 1,3 tonnás kocsiban. Izgalmasan hangzik! Vélhetően a japán fiatalember is az élményre hajtott, amikor egy szűk úton igyekezett gyorsan hajtani.
Mi lehetett a gond? Túl sok gázt adott a kanyarban, amit túl sok ellenkormányzással próbált kezelni. De ez nem sikerülhetett, mert ugyanakkor elvette a lábát a gázról. Utóbbi miatt azonban az autó súlypontja eltolódott az első kerekre, a hátsók pedig még inkább tapadást veszítettek.
A szűk kanyar, a nagy sebesség kombinálva a hibás korrigálással ezt eredményezni. Ne csak a kocsira költsetek, hanem járjatok pályanapra, vezetési képzésekre!
A Honda S2000 kétüléses roadster, amelyet 1999 és 2009 között gyártották. Különösen magasfordulatú 2,0 és 2,2 literes szívómotor kerül bele, teljesítménye 240 -250 lóerő. Az élményt hatfokozatú kézi sebességváltó és önzáró differenciálmű fokozza.