Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Silverstone-ban és a Hungaroringen a Mercedes autóit a Williamsek, majd a Ferrarik hagyták faképnél a startnál, és bár a múlt hétvégi Belga Nagydíjon apole-ból induló Lewis Hamilton megőrizte a vezetést, Nico Rosberg újra csúnyán visszaesett.
A csapatfőnök, Toto Wolff már a Magyar Nagydíj után „elfogadhatatlannak” nevezte a helyzetet, a címvédő alakulatnál dolgoznak is a megoldáson.
„Azért is sikerült rosszul a rajt, mert csináltunk egy második formációs kört, ez pedig mindent felmelegít, változnak a viszonyok” – magyarázta Rosberg Spa után.
A csapat egyik névtelenül nyilatkozó mérnöke a német Auto Motor und Sportnak megerősítette, hogy a túlmelegedéssel vannak gondjaik:
„A gumihőmérséklet és a kuplung fogáspontja nálunk nagyon kis intervallumban mozog” – állította, hozzátéve, hogy a javításra a Szingapúri Nagydíjon számítanak. „Spában és Monzában még belefér a rossz rajt, mert lehet előzni, de Szingapúrra megoldást kell találnunk.”