7 perc 43 másodperc: tíz évvel ezelőtt a Porsche 911 GT3 RS volt képes ilyen köridőre, most pedig egy hátsókerék-hajtású prémium szedán is kirázza magából ezt a teljesítményt?
A nem hivatalos információk szerint igen: egy Alfa Romeo rajongói oldal szerint a Giulia Quadrifoglio Verde kilenc másodpercet vert rá a BMW M4-re, sőt: az elmúlt évtized szinte összes szupersportkocsiját megszégyenítette.
Az Alfa februárban megszellőztetett, leendő csúcsmodelljének 510 lóerős, 3,0 literes, hathengeres motorját a Ferrari mérnökeinek bevonásával fejlesztette a gyár. A nagy tengelytávú, hátsókerék-hajtású szedán 3,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. A nürburgringi köridőhöz egyébként állítólag 532 lóerőre húzták fel a teljesítményt, így tovább javult az eleve kedvező 3 kg/LE tömeg-teljesítmény arány.
Az eredmény kissé hihetetlen, de addig is, amíg a gyár nem kommentálja, merjünk álmodni: milyen szép is volna egy luxusautó, amiben levilloghatunk egy Gallardo Superleggerát vagy egy Ford GT-t.