Komolyan gondolja az európai inváziót a Lada: legfrissebb modelljük, a Vesta (amelynek sorozatgyártása pontosan egy hónap múlva veszi kezdetét) olyan, teljes körű felszereltséget kap, amellyel már a nyugati váráslók is tudnak azonosulni.
Dőreség volna persze a legújabb vezetőtámogató elektronikákat, kifinomult online multimédiás rendszereket elvárni az autótól, de a fapados kategória vásárlóit lenyűgözhetik az olyan tételek, mint az elindulás után automatikusan záródó, balesetben oldó ajtózárak, a kipörgésgátló, a légkondicionáló (hűtött kesztyűtartóval), a külső tükrökbe integrált irányjelzők, vagy a gyári audiorendszer.
Utóbbi egyébként különleges funkciókkal bír: a Vesta már most megkapja az Oroszországban 2017-től minden gépkocsiba kötelezően beépítendő, ERA-Glonass műholdas nyomkövető és vészhívó rendszert, amely baleset esetén gyorsan és automatikusan a helyszínre irányítja a mentőalakulatokat.
Magasabb felszereltségi szinteken fűthető ülések és szélvédő, parkolóradar, érintőképernyős, bluetooth-os audiorendszer, négy villanyablak, eső- és szürkületérzékelő, valamint egyedi fényezés szerepel a szériatételek listáján.
Külön rendelhető opció a nagyképernyős multimédia, a tempomat, a tolatókamera, a sportos kipufogóvégek, illetve az optikai csomag.
Habár a felszereltségi lista egészen rendben van, motorikusan erősen hiányos a Vesta kínálata: bevezetéskor egyetlen 1,6-os, 106 lóerős motorral rendelhető, amelyet később két másik, 1,6-os motor vált, 87 és 114 lóerős teljesítménnyel.