A Ferrarinál a 2014-es idény végén jelentős átalakítások zajlottak, távozott az elnök, Luca di Montezemolo, a csak májusban kinevezett csapatfőnök, Marco Mattiacci, Fernando Alonso, az egyik technikai főnök, Pat Fry, valamint a főtervező Nikolas Tombazis is.
F1: A régiek munkájából él a Ferrari? 1
F1: A régiek munkájából él a Ferrari? 11
Az új fejesek: Allison és Arrivabene


Az utóbbi szakember most az olasz Corriere della Serának adott interjújában arról beszélt, hogy az új főnök, Maurizio Arrivabene nevével fémjelzett, már két futamgyőzelmet szerző társaság a korábbi gárda munkájának gyümölcseit aratja le. Az idei autó, az SF15-T még Tombazis keze alól került ki.
„Egészen december elejéig dolgoztam rajta, amikor már az építésnél tartottunk. Érdekelne, mit kommunikálna akkor a Ferrari, ha nem egy jó autó lenne” – mondta a görög szakember.
Tombazis elismeri, hogy a Ferrarinál jól döntöttek, amikor James Allisont a megfelelő időben állították a 2015-ös projekt élére, de igazságtalannak érzi, hogy őt és a felívelésért szintén sokat dolgozó Fry-t menesztették.
F1: A régiek munkájából él a Ferrari? 12
Fry és Tombazis


„Sajnálom, hogy nem adhattam bajnoki autót Fernandónak, a Ferrari jobban tette volna, ha megtartja őt. És engem is. Az is bánt, hogy a vezetés nem volt elég türelmes, hogy megvárja a munkánk eredményeit. A formajavulás egyik kulcseleme az infrastruktúra modernizációja volt, ezen a téren Pat Fry tett nagyon sokat.”
Tombazis emlékeztetett, hogy a 2015-ös autó volt az első, amelyet  a – Fry vezetésével – felújított szélcsatornában fejleszthettek.
A kérdésre, hogy szerinte ő és Fry amolyan bűnbak volt-e Ferrarinál, igennel felelt: „Részben igen. Azért más bánásmódot vártam volna.”