Az autón állítólag nem volt rendszám, sem elöl, sem hátul. És hogy miért ennyire különleges ez a sportkocsi? Aki esetleg nem lenne teljesen képeben, azzal megosztok néhány infót a Ferrari szupersportautójáról.

2013-ban a Porsche és a McLaren mellett a Ferrari is elkényeztette a márka rajongóit és a potenciális vásárlókat, mikor bemutatta a gyár történetének első hibrid utcai autóját. Kezdetben F150 néven emlegették, de az év eleji bemutatón elárulták, hogy LaFerrai néven fogják forgalmazni a közel 1000 lóerős paripát.
Nem sokkal a leleplezés után csaknem ezer megrendelés futott be az Enzo utódjára, amiből a Ferrari összesen 499 modellt bocsátott a vásárlók rendelkezésére, ennyit. Ami pedig a hab a tortán, hogy már bemutatása évében vevőre talált az összes példány.
A pokoli Ferrari 6,3 literes V12-es belső égésű motorja 800 lóerős teljesítményre képes (9250/perc fordulatszámon), ám ezt még további 163-mal fokozza egy elektromotor, így összesen 963 lóerővel gazdálkodhat a LaFerrari szerencsés tulajdonosa. A hajtáslánc valójában két villanymotort kapott, ám az egyiknek nincs más feladata, mint a segédrendszerek kiszolgálása.
Az akkumulátorokat a fékezésen kívül a V12-es motor is tölti – utóbbi például olyankor, amikor a rendelkezésre álló nyomatékát képtelen volna az aszfaltra vinni a Forma 1-es duplakuplungos váltóban végződő erőátviteli rendszer, tehát például kanyarodás során. 
A mindössze 1255 kilogrammos Ferrari vázszerkezetét úgy alakították ki, hogy a hibrid hajtáslánc okozta plusz tömeg ellenére kompakt és ideális tömegeloszlású (41:59) maradjon. A monocoque szerkezetet nem kevesebb mint négy különböző szénszálas kompozit anyagból formálták meg a Forma-1-es autóknál szokásos eljárással.
Még Kimi Räikkönen is megpördült vele
Álló helyzetből százra kevesebb mint 3, kétszázra kevesebb mint 7, háromszázra 15 másodperc alatt (!) gyorsul. A végsebessége valahol 350 km/óra felett van. Fékjei sem akármilyenek, elöl 398, hátul 380 milliméteres féktárcsák lassítják. A LaFerrari 4702 mm hosszú, 1992 mm széles, és 1116 mm magas, a tengelytávolsága 2665 mm. 
A Ferrari Laferrari új ára valahol 300 millió forint környékén mozgott, míg a Porsche 918 Spyder ára átszámítva 186,5 millió forintra rúg, a McLarean P1 pedig 295 millió.