Rövid eligazítás után a világ legmenőbb, aszfaltkeverő-telepen forgatott reklámfilmjét is megnéztük
Fotó megosztása:
Üzemlátogatás. Mindenki biztonságban van.
Fotó megosztása:
Mindenki nyugodjon meg, a tatabányai mészkőliszt megfelelő
Fotó megosztása:
Na ezt szívesen kipróbálnám
Fotó megosztása:
Mindenféle csodaszerek várják, hogy beépüljenek valahova
Fotó megosztása:
Még mindig üzemlátogatás
Fotó megosztása:
Naplementében még szebb lehet az aszfaltkeverő, de napsütésben se kutya
Fotó megosztása:
Aszfaltmaradék
Fotó megosztása:
Kész az aszfalt, mehet a teherautóra
Fotó megosztása:
93,4 fokos, pedig éppen ebben a pillanatban pottyant a teherautóra
Fotó megosztása:
Munkagép, munkában
Fotó megosztása:
Titok, titok titok
Fotó megosztása:
Tartályban lapul a folyékony titok
Fotó megosztása:
Ez nem titok, ez egy csúnya szivárgás
Fotó megosztása:
Zajos toronyban keveredik az aszfalt
Fotó megosztása:
Csinos tisztasági csomag
Fotó megosztása:
Kefe, kefe lapát, kefe, lapát, lapát
Fotó megosztása:
A konténer ura szemmel vigyázza a folyamatot
Fotó megosztása:
Paks2
Fotó megosztása:
IFA, hátulról
Fotó megosztása:
Három úthenger tömöríti a frissen lerakott aszfaltot
Fotó megosztása:
Ez egy menő úthenger
Fotó megosztása:
Épül, szépül az út
Fotó megosztása:
Egyáltalán nem ragad a pótkocsiba az aszfalt
Fotó megosztása:
A teherautóból a terítőgépbe ömlik a hideg aszfalt
Fotó megosztása:
Keveredik a cucc
Fotó megosztása:
Ez a gép igazából egy marha nagy vasaló
Fotó megosztása:
Rémesen hangosan dorombol az úthenger. Ilyenkor megremegnek az útszéli fák is
Fotó megosztása:
Épül az új út
Fotó megosztása:
Hengerelődik a friss, hideg aszfalt
Fotó megosztása:
Egyszerű vezérlőpult
Fotó megosztása:
Friss aszfalt és pár méterrel mögötte egy hőmérő
Fotó megosztása:
Bőven 100 fok alatti a friss, ropogós aszfalt maghőmérséklete. Aszfaltnak még nyers, de ha bélszín lenne, már menthetetlenül túlsült volna
Fotó megosztása:
Szabadnapos úthenger. Ma nem hengerel le senkit és semmit
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A közlekedésfejlesztésen belül 2020-ig 515 kilométernyi gyorsforgalmi út épülhet, közútfejlesztésre pedig 460 milliárd forintot fordíthatnak.
A kormány célja, hogy 2018-ra minden autópálya elérje az országhatárt.