17 centis hasmagasságával földutakon sem jön zavarba a Q3
Fotó megosztása:
A hűtőmaszk körüli krómszegélyről lehet felismerni a 2015-ös modellt
Fotó megosztása:
Zömök autó, kicsinek látszik, de belül cseppet sem szűk, még a csomagtartója sem. Hossza 4,4 méter alatt van pár centivel, tengelytávja 2603 mm
Fotó megosztása:
Nem szép autó, nem is kedves, de van benne valami vonzó agresszió
Fotó megosztása:
Még a hátsó lámpa is csak felárért LED-es - mindenért pénzt kér az Audi
Fotó megosztása:
Quattróval, hétfokozatú DSG-vel nagyon precíz, stabil sínautó a Q3
Fotó megosztása:
Egy közepesen drága, 19-es felni a sok közül, 700 ezer a szett
Fotó megosztása:
Egy közepesen drága, 19-es felni a sok közül, 700 ezer a szett
Fotó megosztása:
A fényszóró alapáron xenon, felárért LED-es
Fotó megosztása:
A hátsó index kifelé irányuló futófénnyel is jelzi, merre fordul majd a Q3
Fotó megosztása:
Az AdBlue-adalékos motor tudja az Euro-6-ot
Fotó megosztása:
Finoman jár, csendes, erős a 184 lóerőre beállított kétliteres dízel
Fotó megosztása:
Kis változások történtek csupán, mégis lakályosabb lett a Q3 utastere
Fotó megosztása:
A négyküllős multikormánynál drágábban háromküllőset is rendelhetünk
Fotó megosztása:
Bő 700 kilométer után 7,2 literes, kútnál mért fogyasztással adtam vissza a 4x4-es, 1600 kilós autót
Fotó megosztása:
A kisebbik információs kijelző képe is szép színes, jó felbontású
Fotó megosztása:
A kisebbik információs kijelző képe is szép színes, jó felbontású
Fotó megosztása:
Panoráma-kamerarendszer nincs, csak tolatókamera és szonár elöl-hátul
Fotó megosztása:
A menüben barangolni kicsit nehézkes a vízszintes tengelyű gombbal, a menüsorokban a többi kocsi logikájához képest fordított a mozgás (jobbra tekerve lépünk fel, balra tekerve pedig le)
Fotó megosztása:
Megmaradt az előző A4-ből ismert billegetős hőfokszabályzás (a két nagy tárcsa csak tárcsának látszik, de valójában csak egy-egy pár mikrokapcsolót kattintgathatunk az elfordításukkal) Egy kicsit vicces, egy kicsit kényelmetlen
Fotó megosztása:
Elegáns, de egy kicsit szürke az ajtóbelső. Nem tűnik egy 19 millás kocsi ajtajának
Fotó megosztása:
Motoros az ülésállítás előtt, de memória nincs
Fotó megosztása:
Tágas, két felnőtt számára meglepően kényelmes a Q3 hátsó traktusa
Fotó megosztása:
Egy ujjam még üvegtetővel is befért a fejem és a plafon közé hátul
Fotó megosztása:
181 centivel ekkora a lábtér magam mögött - megdöbbentő a 2,6 méteres tengelytáv mellett
Fotó megosztása:
Oldalanként egy-egy rostély, közös szabályzással
Fotó megosztása:
Az Exclusive plakettek felára 340 ezer forint. Uhh!
Fotó megosztása:
460-1365 liter a csomagtér, alsó-középkategória felettiek ezek az értékek: a Golf VII-ben 380 liternyi hely van!
Fotó megosztása:
Motoros csomagtérfedél, 180 ezerért
Fotó megosztása:
Minden a helyén a csomgtérben, szépen rímel egymásra a szatyorakasztó kampó és a vészcuccok rekeszfedelének zárja. Az ilyen apróságok is ott vannak a brutális listaárban
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Varga a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában arról tájékoztatott, hogy a légszennyezési értékeket meghamisító szoftvert tartalmazó 11 millió dízelmotorból 2-2,5 milliót gyártottak az Audi Hungária győri gyárában. Hétfő este még azt mondta, hogy Győr nem érintett a botrányban. Varga szerint ha lesz is visszaesés a termelésben a botrány következtében, az kevésbé fogja érinteni a győri gyárat, mint a konszern más üzemeit.
Varga úgy véli, bizonytalan, mennyire veti vissza az autóeladásokat a nyilvánosságra került csalás. Véleménye szerint világszerte továbbra is használni fogják a dízelmotorokat, mert azok hatékonyabbak, mint a benzinmotorok.
Varga a műsorban arról is beszélt, hogy a kormány csökkenteni akarja a gazdaság egyoldalú függőségét az export 13, illetve az ipari termelés 22 százalékát adó autóipar teljesítményének hullámzásától, ezért arra törekszik, hogy más ágazatok is bővüljenek, mint a gyógyszeripar, az orvosi műszerek, gépipari alkatrészek gyártása.