Kovács András, a VW Haszonjárművek kereskedelmi igazgatója egy Multivan-ban személtette, hogyan lehet nemcsak utazásra használni az üléseket.
Kovács András, a VW Haszonjárművek kereskedelmi igazgatója egy Multivan-ban személtette, hogyan lehet nemcsak utazásra használni az üléseket.
Fotó megosztása:
Az új Multivan hivatalos sajtóbemutatójára még ez év elején került sor Amszterdamban. A hazai közönség a Hungaroringen találkozhatott megújult modellváltozattal.
Az új Multivan hivatalos sajtóbemutatójára még ez év elején került sor Amszterdamban. A hazai közönség a Hungaroringen találkozhatott megújult modellváltozattal.
Fotó megosztása:
A Volkswagen a Caddy-t sem hagyta érintetlenül.
A Volkswagen a Caddy-t sem hagyta érintetlenül.
Fotó megosztása:
A találkozón szép számmal lehetett látni buszos kivitelű T2-eseket. Ez például szinte összkomfortos.
A találkozón szép számmal lehetett látni buszos kivitelű T2-eseket. Ez például szinte összkomfortos.
Fotó megosztása:
A T6-os motorpalettáján túlsúlyban van a dízel. Könnyen elképzelhető, hogy visszaesik az értékesítése.
A T6-os motorpalettáján túlsúlyban van a dízel. Könnyen elképzelhető, hogy visszaesik az értékesítése.
Fotó megosztása:
A Volkswagen 1950-1967 között gyártotta a legendás T1-est, mely megalapozta a modell sikerét.
A Volkswagen 1950-1967 között gyártotta a legendás T1-est, mely megalapozta a modell sikerét.
Fotó megosztása:
Ez a T2-es ponyvás platós raktérrel rendelkezik, tetején pedig tetőcsomagtartó is van.
Ez a T2-es ponyvás platós raktérrel rendelkezik, tetején pedig tetőcsomagtartó is van.
Fotó megosztása:
Egy gyönyörű, első generációs példány, mely olyan hatást kelt mintha most jött volna ki a gyárból.
Egy gyönyörű, első generációs példány, mely olyan hatást kelt mintha most jött volna ki a gyárból.
Fotó megosztása:
Egy német vendég: a T1-esból még nem gyárilag készült lakóautó.
Egy német vendég: a T1-esból még nem gyárilag készült lakóautó.
Fotó megosztása:
Egy igazi hippibusz.
Egy igazi hippibusz.
Fotó megosztása: