Nem néztem ki a Volkswagenből, hogy vadulós sportkombit képes csinálni a steril, hibátlan és kevéssé vérpezsdítő Golfból. De képes!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Versenypályán 25-26 l/100 km átlagfogyasztást írt ki a számítógép, közúton hegyre felfelé tépve 14 liter körüli értékeket. Meglepően alacsony mindkettő
Fotó megosztása:
Korán gázt adhatunk kanyarból kifelé, az összkerékhajtásnak köszönhetően. A Bridgestone Potenza RE050A gumikkal száraz úton szégyentelenül nagyot kanyarodik, kormányzása jól mutatja, meddig fognak a gumik
Fotó megosztása:
Dél-Spanyolországban, az Ascari versenypályán vezettük az autót. A fék még itt sem fogyott el, a kíméletlen tempójú körök ellenére
Fotó megosztása:
Rajtautomatikával 5,1 mp alatt gyorsul százra a Golf R Variant. A kilövésben segít az összkerékhajtás
Fotó megosztása:
Nagy kár, hogy hazánkban nem kaphatóak az R jelű Golfok. Nem éri meg homologizáltatni őket a közlekedési hatósággal és alkatrészt raktározni hozzájuk a várható darabszámok mellett
Fotó megosztása:
2002-ben a szívómotor, hathengeres Golf IV R32 volt az első
Fotó megosztása:
Rengeteg levegő kell az autónak például a töltőlevegő hűtéséhez
Fotó megosztása:
Aluhatású műanyag borítja a tükröket, de ez nem egyedi vonás az R-en
Fotó megosztása:
Alapáron 18 collos kerékszett jár, a tesztautók a 19 hüvelykest kapták
Fotó megosztása:
Eltér az R nappali menetfénye a többi modellétől
Fotó megosztása:
380 Nm a turbós motor nyomatéka 1800 és 5500 között. Dúvad módjára gyorsul a Golf R
Fotó megosztása:
Négy henger, négy végződés. Furcsa párosítás, de a látványnak is adni kell. A sima négyhengeres turbómotor hangja és a kipufogóhang váratlanul vérpezsdítő
Fotó megosztása:
Jól tartanak az ülések, de hangulatában a belső tér semmi különös
Fotó megosztása:
Kék mutatók söpörnek felfelé. A kormányon lévő kapcsolók kiismerése némi időt igényel, különben a belső tér hibátlan
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Matthias Müller a Frankfurter Allgemeine Zeitung című lapban megjelent interjúban elmondta, hogy a napokban bemutatták megoldási javaslataikat a szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatalnak (KBA), és ha minden a tervezett menetrend szerint halad, akkor 2016 végére „az összes kocsi rendben lesz.”
A botrány miatt lemondott Martin Winterkorn utódjának kinevezett szakember a 12 márkát összefogó konszern vezérigazgatójaként adott első interjújában kiemelte, hogy a VW erős alapokra épült, és 2-3 év múlva „újra ragyoghat.”
Rámutatott, hogy a válság lehetőség is a cég reformjára. A vállalatot „karcsúsítják” és decentralizálják, nagyobb önállóságot biztosítanak az egyes márkáknak, aminek révén növekedhet a hatékonyság és gyorsabban hozhatják meg a döntéseket – mondta Müller.
A Volkswagen már elindította a magyar autósoknak szóló információs honlapját, itt lehet ellenőrizni, hogy egy autó érintett-e a botrányban.